2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
رامبد جوان بیمار است ؟

رامبد جوان بیمار است ؟

آیا رامبد جوان بیمار است ؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -رامبد جوان برنامه سازی موفق است. او یک مجری کمدین مطرح است که کارگردانی هم کرده ، اما واقعیت ماجرا این است که رامبد جوان در هیچ کدام از کارهایش به اندازه برنامه سازی موفق نبوده است. 
گواه این مساله 8 فصل خندوانه است که با آیتم های خنده دارد و ماندگار که وارد روزمرگی مردم شده است توانسته تاثیر بسزایی در تکیه کلامهای  مردم داشته باشد. 

 


8 فصل خندوانه اما تغییراتی نیز در رامبد جوان به وجود آورده است. در فصل اول او از همسرش سحر دولتشاهی که حالا هنرمند مطرحی است جدا شده و با نگار جواهریان ازدواج کرد و بعد هم صاحب دختری به نام نوردخت شدند. رامبد جوان که سعی می کرد مردم را به تحمل شرایط سخت اقتصادی و ... تشویق کند یکباره سر از کانادا برای زایمان همسرش درآورد و عکس منتشر شده از او سیل انتقادات را به سمت او سرازیر کرد. اما همه چیز این نبود حالا چهره مطرح تلویزیون که به واسطه خندوانه موفقیت های اقتصادی و هنری زیادی به دست آورده بود زیر ذربین قرار داشت و شایعه مراسم عروسی اش با نگار جواهریان روی یک کشتی در یونان با هزینه ای که برای رفت و آمد مهمانها و البته اقامت آنها کرده بود بازهم رامبد جوان را هدف انتقادهای تندی قرار داد. 

 

جنجال کانادا رفتن رامبد جوان 


با این حال رامبد جوان برای مدتهای طولانی سکوت کرد و در نهایت بعد از مدتها در لایو اینستاگرامی درباره حضورش در کانادا توضیح داد  و گفت هرگز آنجا اقامت نداشته و اقامت کانادا را هم ندارد اما او توضیح نداد چرا فرزندش در کانادا به دنیا آمده است. 
رامبد جوان اما در فصل گذشته خندوانه یعنی خندوانه 7 با شکست روبه رو شد هرچند گفته هایش نشان می دهد او از شکست متنفر است و دوست ندارد آن را بپذیرید اما این یک واقعیت در زندگی کاری رامبد جوان بود. او نتوانست آنطور که باید مخاطب را پای تلویزیون بکشد و برای فصل 8 خندوانه دوباره همان آیتم هایی را درنظر گرفت که در فصلهای موفق داشت. 

رامبد جوان


بازگشت خنداننده شو البته یک روزنه امید برای رامید جوان و خندوانه بود که سبک و سیاق آن باعث شد تا مثل گذشته مورد توجه قرار نگیرد. داوران بی حال و شرکت کنندگان بی حال تر و مربیانی که خود هنوز شاگرد هستند از دلایل عدم موفقیت این خنداننده شو 3 به شمار می رود. 
اما چهره رامبد جوان گویای این است که او احتمالا به لحاظ جسمی نیز چندان وضعیت مناسبی ندارد. 


البته رامبد جوان در برنامه ای که با علی ضیاء مجری تلویزیون داشت گفت که دچار بیماری آسم به صورت شدید است و وضعیت هوای تهران او را اذیت می کند اما وضعیت چهره رامبد جوان نشان می دهد او حال خوشی ندارد. چشم های پف کرده و تنگ شده رامبد جوان ، صدای بی انرژی و لبخندهای مصنوعی  و زورکی چاقی ناگهانی و ... نشان از ناآرامی جسمی و البته روحی  این غول برنامه سازی ایران دارد. رامبد جوان مانند سابق بشاش نیست نمی تواند روی صحنه بالا و پایین بپرد. البته شاید سانسور شدیدی که تلویزیون این روزها بر برنامه او اعمال می کند یکی از دلایل بی حال رامبد جوان باشد اما هرچه هست چهره رامبد جوان بیماری یا خستگی مزمن  را به وضوح نشان می دهد.  

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.