2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ناگفته های همسر زهره فکور صبور از مرگ و زندگی خانم بازیگر

ناگفته های همسر زهره فکور صبور از مرگ و زندگی خانم بازیگر

همسر زهره فکور صبور از روز آخر زندگی همسرش گفت اینجا را بخوانید

جامعه پویا -در حالی که گزارش اولیه درباره مرگ زهره فکور صبور، بازیگر سینما و تلویزیون خودکشی او را تأیید کرده‌است، جسد برای بررسی علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. خانم بازیگر پیش از حادثه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از انتخاب حرفه بازیگری ابراز پشیمانی کرده و گفته بود از کودکی به دنبال زندگی آرام بوده است.

 

بیشتر ببینید : آخرین گفته های زهره فکور صبور ؛ آرزوی که هرگز به آن نرسید
 


به گزارش جوان، ساعت ۲۰ شامگاه سه‌شنبه دهم‌اسفند مأموران کلانتری ۱۲۴‌قلهک مرگ مشکوک زن جوانی را به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند. مأموران کلانتری اعلام کردند زن فوت شده بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که به طرز مشکوکی در اتاق خواب خانه‌اش فوت کرده‌است. با اعلام این خبر بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم و مأموران ویژه تشخیص هویت راهی محل حادثه شدند. محل حادثه طبقه چهارم ساختمان مسکونی در منطقه قلهک بود. تیم جنایی داخل اتاق خواب با جسد زهره فکورصبور بازیگر ۴۳‌ساله سینما و تلویزیون روبه‌رو شدند. زن فوت شده لباس خانگی به تن داشت و تعدادی هم پوکه‌های قرص نزدیکی‌اش دیده می‌شد که گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن داشت وی بر اثر خوردن همان قرص‌ها به کام مرگ رفته است.

 


مسمومیت دارویی


در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، تیم پزشکی قانونی و تشخیص هویت در تن‌پیمایی از متوفی هیچ آثار درگیری، کبودی یا خراشی روی بدن و گردن وی پیدا نکردند به همین سبب تیم پزشکی در نخستین معاینات علت مرگ بازیگر سرشناس را مسمومیت دارویی اعلام کرد. از آنجایی که مرگ خانم بازیگر مشکوک به نظر می‌رسید جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.
از سوی دیگر تیم جنایی در تحقیقات میدانی دریافتند خانم بازیگر در این آپارتمان تنها زندگی می‌کرده و همسر دوم یکی از تهیه‌کنندگان و کارگردان‌های سرشناس تلویزیون و سینما بوده‌است که وی دقایقی قبل با جسد همسرش روبه‌رو شده و پلیس را از ماجرا با خبر می‌کند، بنابراین شوهر وی هم مورد تحقیق قرار گرفت.

زهره فکور صبور

 

همسرم زن شادی بود


کارگردان سینما در توضیح ماجرا گفت: زهره همسر دوم من بود و ما با هم هیچ مشکلی نداشتیم. معمولاً هر روز تلفنی یا پیامکی با هم ارتباط داشتیم و از حال هم با خبر بودیم. آخرین بار روز دوشنبه با هم تلفنی حرف زدیم و حالش خوب بود. ما درباره برنامه‌هایمان و زندگی‌مان با هم دقایقی حرف زدیم و بعد هم از خداحافظی کردیم. همسرم مشکل یا بیماری افسردگی و اعصاب و روان نداشت، اما به گفته خودش شب‌ها بد‌خواب بود و به همین خاطر گاهی قرص خواب‌آور مصرف می‌کرد. آن روز همسرم شاد و خندان بود و احساس کردم حالش خوب است و شکایتی هم نکرد. 

 


گریه‌های بازیگر قبل از فوت


همسر فکور صبور ادامه داد: عصر روز سه‌شنبه مادر همسرم به من زنگ زد و در حالی‌که لحن صدایش نشان می‌داد خیلی نگران است گفت زهره به تلفن‌هایش جواب نمی‌دهد. او فکر کرد من همراه همسرم هستم، اما وقتی به او گفتم من هم خبری از او ندارم نگرانی‌اش بیشتر شد. مادر همسرم گفت ظهر سه‌شنبه با دخترش صحبت کرده و او خیلی ناراحت بوده و گریه هم می‌کرده، اما از ناراحتی‌اش چیزی به او نگفته است. همین موضوع باعث نگرانی مادر‌همسرم شده بود که پس از آن چندین بار با تلفن دخترش تماس گرفته‌بود، اما او جواب نداده‌بود و حتی در شبکه‌های مجازی هم آنلاین نبوده بود. وقتی حرف‌های مادر همسرم را شنیدم من هم نگران شدم و با تلفن همسرم تماس گرفتم. او به تلفن‌های من هم جواب نداد که به سرعت خودم را در آپارتمانش رساندم. هر چقدر در زدم در را باز نکرد که با کمک سرایدار ساختمان در آپارتمان او را باز کردیم و وقتی وارد اتاق خوابش شدم با جسدش روبه‌رو شدم. وی گفت: با دیدن این صحنه شوکه شده‌بودم و لحظاتی گیج و مبهوت بودم که متوجه شدم سرایدار با اورژانس تماس گرفته و درخواست کمک کرده‌است. وقتی اورژانس رسید عملیات احیا را آغاز کرد، اما لحظاتی بعد گفتند، چون زمان زیادی از مرگ او گذشته است تلاش آن‌ها فایده‌ای ندارد. در ادامه بازپرس جنایی دستور داد مأموران پلیس همزمان با تحقیقات میدانی و تحقیق از خانواده زن فوت شده محل زندگی او را مجدداً بررسی کرده تا چنانچه بازیگر معروف از خود دست نوشته‌ای به جای گذاشته باشد کشف و اسرار مرگ او آشکار شود.

 


آخرین پست


همچنین در بررسی‌های بعدی مشخص شد خانم بازیگر مدتی قبل در برنامه‌ای شرکت کرده و به سؤال‌های مجری آن پاسخ‌های عجیبی داده‌است که آن را چند ساعت قبل از مرگش به عنوان آخرین پستش در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشرکرده‌است. آخرین پست بازیگر فوت شده حکایت از آن دارد که وی خیلی دوست داشته زندگی سنتی، عادی و بی‌دغدغه‌ای را تجربه کند و از انتخاب حرفه بازیگری ابراز پشیمانی می‌کند.
در آن برنامه چند دقیقه‌ای مجری از بازیگر جوان سؤال می‌کند، چنانچه به ۲۰ یا ۲۵‌سال قبل برگردی آیا این مسیر را دوباره انتخاب می‌کنی یا خیر که زن بازیگر پاسخ می‌دهد: «خیر و ابداً». مجری سؤال می‌کند: بازیگر نمی‌شدی؟ و وی هم جواب می‌دهد: «اصلاً این حرفه را انتخاب نمی‌کردم هر چند که اتفاق‌های خیلی‌خوبی برای من افتاد، اما کلاً از بچگی دنبال یک زندگی آرام و بی دغدغه بودم». وی ادامه می‌دهد: «صادقانه بگویم اگر آن زمان عقل الان را داشتم ازدواج می‌کردم و بچه‌هایم را بزرگ می‌کردم، شوهر می‌دادم و زن می‌دادم». او همچنین در آن برنامه می‌گوید: «اگر روزی هم بچه‌دار شوم هیچ وقت اجازه نمی‌دهم که او وارد حرفه بازیگری شود و ترجیح می‌دهم برگردد به یک زندگی عادی و معمولی».
گفتنی است سریال «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران‌مهام که ۵۰‌درصد آن ضبط شده است، آخرین اثری است که زهره فکور در آن ایفای نقش کرده است
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.