2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام

بیوگرافی کامل نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام را اینجا بخوانید

جامعه پویا -نیلوفر رجایی فر بازیگران ایرانی است که سالهل در لندن زندگی کرده است او در سریال خوشنام نقش پونه را بازی می کند. 
نیلوفر رجایی فر با سریال پایتخت 5 معرفی شد او در این سریال نقش زن انگلیسی را بازی می کرد که اسیر داعش شده و با خانواده نقی معمولی آشنا می شود و با کمک آنها فرار می کند. 

 


نیلوفر رجایی فر متولد سال 71 است. او در انگلستان تحصیل کرده و در رشته فیزیک تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان رسانده است. بعد از شرکت در کلاس های بازیگری در انگلستان تصمیم گرفت به ایران برگردد و در ایران نیز دوره های بازیگری را گذراند و وارد تلویزیون ایران شد. 
نیلوفر رجایی فر درباره علاقه اش به سینما میگوید : فعالیت ام را از 18 سالگی با تئاتر دانشجویی در لندن شروع کردم و همیشه پیگیر بازیگری بودم و در دانشگاه محل تحصیلم هم چند نقش کوتاه بازی کرده بودم 
در ایران هم چندباری تست بازیگری داده بودم اما به خاطر مدت کوتاه اقامتم در ایران نمی توانستم در آنها حضور داشته باشم.

پونه در سریال خوشنام


الیزابت در سریال پایتخت


نیلوفر رجایی فر درباره بازی در نقش الیزابت در پایتخت گفته است از طریق فردی به محسن تنابنده معرفی شده و بعد از گذراندن دوره های تست و گریم برای بازی در این نقش انتخاب شده است. 
او با داعش هم مواجه داشته است و می گوید : من یک روز در لندن برای رفتن به محل کارم سوار مترو شدم ، چند ساعت بعد متوجه شدم داعشی ها 10 دقیقه پس از خارج شدن من از ایستگاه آنجا بمب گذاری کردند
خوشبختانه نیروهای پلیس به موقع بمب را خنثی کرده بودند و آسیبی به کسی نرسید.

 


زندگی خصوصی نیلوفر رجایی فر


نیلوفر رجایی فر دختری است با اندامی ظریف و صورتی ظریف تر او در ایران به دنیا آمده اما در انگلستان بزرگ شده و تحصیل کرده است او به دلیل علاقه اش به ایران تصمیم می گیرد به کشورش برگردد و در ایران زندگی کند. نیلوفر رجایی فر دختری بسیار احساساتی است به همین دلیل هم با زندگی غربی میان چندانی ندارد. او خیال پردازی های زیادی می کند و در رویاهایش زندگی می کند. 

نیلوفر رحایی فر بازیگر نقش پونه در سریال خوشنام


نگار در سریال موج اول


نیلوفر رجایی فر بازیگریدر دومین تجربه بازیگری اش در سریال موج اول بازی کرد او نقش نگار پرستاری را بازی کرده است که نامزدش می خواهد از ایران برود اما نگار مقاومت می کند و حتی زندگی آنها بهم می خورد. در این میان نگار که در بخش کرونا پرستار است دچار کرونا شده و جانش را از دست می دهد. 

 


پونه در سریال خوشنام


نیلوفر رجایی فر در سریال خوشنام نقش پونه را بازی کرده است. او یکی از نقش های اصلی این سریال را دارد و با هومن حاجی عبدالهی هم بازی است. سریال خوشنام سریال طنز است که از شبکه یک در  رمضان 1401 پخش می شود. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.