2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
حرف های جالب و مصدومیت  پژمان جمشیدی درباره زیرخاکی 3

حرف های جالب و مصدومیت پژمان جمشیدی درباره زیرخاکی 3

خلاصه داستان و بازیگران سریال زیرخاکی 3 و ناگفته های پژمان جمشیدی درباره آن را بخوانید

جامعه پویا -پژمان جمشیدی بازیگر نقش فریبرز در سریال زیرخاکی 3 خاطرات و نکات بامزه ای از این سریال گفته است. 
پژمان جمشیدی در برنامه «سریالیست» درباره سریال «زیرخاکی ۳» گفت: این را عیدی مردم به خودم می‌دانم که اجازه می‌دهند با حضور در سریال‌ها در خانه‌هایشان دیده شویم. حضور در سریال مناسبتی برای من اتفاق جذاب و شیرینی است که می توانم در عید نوروز در تلویزیون جلوی دیدگان مردم باشم. از سریال‌های مناسبتی که در ماه مبارک رمضان و نوروز پخش شده است خاطرات خوبی دارم.

 

 

در روزهای آخر فیلمبرداری فصل سوم سریال «زیرخاکی» هستیم و امیدوارم این بار هم مثل دو فصل قبلی مورد اقبال مخاطبان قرار بگیرد. سریال سختی است اما به خاطر اینکه عوامل خیلی خوبی داریم شیرین می‌گذرد. این فصل از سریال ۱۴ قسمتی است و فکر می کنم از ۲۹ اسفند پخش آن شروع شود و تا ۱۴ فروردین ادامه داشته باشد.

سریال زیرخاکی 3

مصدومیت پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی 3

 

با اشاره به گرفتگی صدایش توضیح داد: صدایم کمی گرفته است. در سریال «زیرخاکی» در لوکیشن های جنگی بوده ام و ناخودآگاه از انفجارها در می روم. کارهای جنگی خیلی سخت است. سکانس‌های کمی در قیاس با کارهای بزرگی که در سینما ساخته می شود، داریم، اما زمان پخش سریال خواهید دید که در «زیرخاکی۳» چه پروداکشن پرو پیمانی داریم. سکانس‌های سخت، هیجان انگیز و عجیب و غریبی در این سریال داریم. صدای گرفته من هم به داستان این کار برمی گردد. امیدوارم در پایان کار روسفید باشیم.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.