2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
جزئیات جدید از ماجرای حضور رامبد جوان در کانادا

جزئیات جدید از ماجرای حضور رامبد جوان در کانادا

رامبد جوان درباره حضورش در کانادا توضیح داد اینجا را بخوانید

جامعه پویا -رامبد جوان برنامه ساز و بازیگر معروف ایرانی که سفرهایش همیشه با حاشیه همراه بوده است یکبار دیگر درباره سفرش به کانادا صحبت کرد. 
رامبد جوان که در برنامه فرمول یک علی ضیاء حضور داشت گفت که مقیم کانادا نیست. 

 

 

رامبد جوان، با حضور در برنامه «فرمول یک» در پاسخ به علی ضیا مبنی بر اینکه اگر به عقب برگدد بازهم به کانادا سفر می‌کند گفت: «اگر به عقب برگردم بازهم به کانادا سفر میکنم چون دلیل دارد و این یک موضوع خانوادگی هست و من هم بخشی از این خانوده هستم.

 

 

او در ادامه گفت: من پاسپورت و تابعیت هیچ جای دنیا را ندارم و قصدهم ندارم به هیچ جای دنیا بروم. همه برنامه ریزی های کاریم هم محدود هست به مملکت خودم و در این ۵٠ سال یاد گرفتم در ایران زندگی کنم درنتیجه اگر جایی بروم هرآنچه بدست آوردم را از دست میدهم.

 

 

رامبد جوان با اشاره به انتقادات مردم از او نیز گفت: اینو درک میکنم که مخاطبین بخاطر میزان علاقه‌ای که از خودم به ایران نشان دادم احساس کردند که دارم تناقض گویی میکنم اما اینطور نیست چون آن کار تصمیم خانوادگی بود و این تصمیم برای نوع زندگی من در این مملکته.

او در پایان خاطرنشان کرد: من یاد گرفتم برای مخاطب ایرانی کار کنم و برای آنها برنامه، سریال و فیلم بسازم. پس برایم مهمه که این ارتباط با مردم حفظ شود.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.