2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

ببینید : استقبال مردم از خواننده چوپان که با حرف های ژاله صامتی در عصر جدید حذف شد

بابک جوکار خواننده چوپانی که در عصر جدید حذف شد مورد استقبال مردم قرار گرفت اینجا را ببینید

جامعه پویا - بابک جوکار خواننده چوپانی که آوازخوانی اش در عصر جدید و اظهار نظر ژاله صامتی درباره آن حاشیه ساز شده بود با استقبال شدید مردم کوهمره وارد زادگاهش شد. 

بابک جوکار چوپانی است که وقتی روی صحنه عصر جدید قرار گرفت گفت که تا به حال به تلویزیون نگاه نکرده است و اصلا تلویزیون ندارد و فیلم او را پسرعمویش برای عصر جدید فرستاده است. ژاله صامتی یکی از داوران عصر جدید نیز رای منفی به بابک داد گفت اگر رای مثبت می داد زندگی او دگرگون می شد. گفته های ژاله صامتی درباره اینکه بابک جوکار در صورتی که بخواهد خوانندگی کند باید فن بیان تمرین کند و لهجه اش را فراموش کند با واکنش زیادی روبه رو شد. واکنش هایی که از سوی صاحبان فن درست نیامد چرا که آنها نیز مانند ژاله صامتی بر این باورند که خوانندگی ملزوماتی دارد و فراموش کردن لهجه به معنای کنار گذاشتن اصالت نیست و منظور ژاله صامتی این بوده که او باید ملزومات این حرفه را رعایت کند. 

به هر تقدیر بابک جوکار از مسابقه عصر جدید حذف شد حالا فیلمی منتشر شده که نشان می دهد مردم کوهمره از این چوپان هنرمند به گرمی استقابل کرده اند و بابک جوکار برای آنها آواز خوانی هم کرده است. فیلم را اینجا ببینید 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.