2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
سریال پانچیکو چند قسمت و بازیگران آن چه کسانی هستند

سریال پانچیکو چند قسمت و بازیگران آن چه کسانی هستند

سریال پانچیکو چند قسمت است و بازیگران آن چه کسانی هستند اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال پانچیکو سریالی ساخت کشور کره جنوبی است که در ژانر حماسی است و رویایی ساخته شده است. 


خلاصه داستان سریال پانچیکو


همانطور که گفتیم سریال پاچینکو براساس رمانی به همین نام پاچینکو به نویسندگی مین جین لی اقتباس شده است. این کتاب در سال 2017 به دلیل به تصویر کشیدن نژادپرستی نهادی، تعصب، صمیمیت درباره تجربه مهاجران از دید شهروندان آسایی مورد ستایش بسیاری قرار گرفت. به همین جهت از این رمان اقتباسی تلویزیونی ساخته شده است، در همین راستا در ادامه این نوشتار درباره تاریخ پخش سریال Pachinko و دیگر جزئیات صحبت خواهیم کرد.

پاچینکو جزئیات مهاجرات اجباری یک خانواده کرهای را که در دوره‌ای از اشغال کره متحد در آن زمان و درگیری آنها در جنگ جهانی دوم به ژاپن نقل مکان می‌کنند، بیان می‌کند. داستان از سال 1883 آغاز می‌شود، اما عمده داستان این رمان بین سال‌های 1910 تا 1989 اتفاق می‌افتد.

جذابیت اصلی پاچینکو، به نمایش کشیدن شخصیت‌های منحصر به فرد در این جدول زمانی است. قهرمان اما در این رمان سونجا است که سفر او به ژاپن در بحبوحه فقر نشان می‌دهد که در آن تاریخی از عدم تحمل کره‌ای را در این کشور به نمابش می‌کشد. داستان زندگی او با زندگی هانسو، یک تاجر مرموز کره‌ای متولد شده در خانواده ثروتمند ژاپنی، همراه با تعداد زیادی شخصیت که کره‌ای و ژاپنی هستند، گره می‌خورد.

سریال پانچیکو


بازیگران سریال پانچیکو


یون یو-جونگ در نقش سون‌جا
کیم مین-ها در نقش نوجوانی سون‌جا
جون یو-نا در نقش کودکی سون‌جا
لی مین-هو در نقش کو هان‌سو
جین‌ها در نقش سولومون بک
یون سو-هو در نقش نوجوانی سولومون


سریال پانچیکو چند قسمت است 


سریال پانچیکو در 8 قسمت و یک فصل ساخته شده و هر قسمت یک ساعت است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.