2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
زن شکاک شوهرش را با چکش کشت

زن شکاک شوهرش را با چکش کشت

زن جوانی که به شوهرش مشکوک شده و با چکش او را کشته است بازداشت شد.

جامعه پویا -زن جوان به شوهرش مشکوک شد و با چکش او را به قتل رساند. 
متهم که توران نام دارد در آخرین روز سال گذشته مرتکب قتل شوهرش شد اما وانمود کرد که شوهرش تصادف کرده و جان باخته است.

زمانی که در آخرین روز سال توران جسم بی جان شوهرش پرویز را به محل تولدش در یکی از شهرستان های خارج از تهران برد به پدر و مادر شوهرش گفت پرویز تصادف کرده و جانش را از دست داده است.

اعتماد آنلاین نوشت :یک روز بعد از مراسم تدفین بود که والدین پرویز به پلیس مراجعه کردند و گفتند از عروسشان شکایت دارند چرا که نسبت به مرگ فرزندشان مشکوک هستند.

آنها گفتند توران جسم بی جان پرویز را به شهرستان آورده و مدعی شده است که او تصادف کرده و فوت شه است. او با سرعت زیادی هم جسد را دفن کرد ما نسبت به او مشکوک هستیم.

به این ترتیب توران احضار شد اما این زن مدعی شد شوهرش تصادف کرده است و ادعای پدر و مادرشوهرش اشتباه است اما بازپرس دستور نبش قبر را صادر کرد و با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد علت فوت پرویز وارد آمدن جسم سخت به سرش بوده است و تصادفی رخ نداده است.

اعتراف به قتل
در نهایت توران به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: مدتی بود به رفتار‌های شوهرم مشکوک بودم و به همین خاطر گاهی با هم مشاجره لفظی و درگیری داشتیم. روز حادثه در خانه بودیم که برادر شوهرم مهمان ما شد. من از برادر شوهرم خواستم با برادرش صحبت کند و از او بخواهد در سال جدید رفتارش را تغییر دهد، اما شوهرم با برادرش درگیر شد که برادرش به اتاق دیگری رفت تا درگیری خاتمه یابد. پس از این شوهرم با عصبانیت به طرف اتاق رفت که چکشی از آشپزخانه برداشتم و ضربه‌ای از پشت به سر شوهرم زدم.

با توجه به اینکه قتل در تهران اتفاق افتاده است پرونده با قرار عدم صلاحیت به تهران فرستاده شد و  تحقیقات درباره این حادثه در شعبه 6 دادسرای جنایی تهران  ادامه دارد.


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.