2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل امین بانی خواننده تیتراژ سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی کامل امین بانی خواننده تیتراژ سریال از سرنوشت 4

بیوگرافی کامل امین بانی خواننده تیتراژ سریال از سرنوشت 4 را اینجا بخوانید

جامعه پویا -امین بانی خواننده تیتراژ سریال از سرنوشت 4 یکی از خواننده های جوان و پرطرفدار کشورمان است. 
امین بانی خوانندگی را از سال 93 شروع کرد و بیماری او نتوانست جلوی پیشرفت این خواننده جوان را بگیرد. 


امین بانی متولد سال 62 است و یکی از خوانندگان در حوزه موسیقی پاپ است. امین بانی در (۱۶ دی ۱۳۶۲) در اصفهان متولد شد. از ۷ سالگی علاقه اش را به موسیقی نشان داد. وی با یک کلیپ کوتاه که با موبایل ضبط شده بود به شهرت رسید ولی تا مدت ها کسی نام او را نمی دانست. افسوس، ثانیه، بی وفا و پاییز از آهنگ او هستند.

بیشتر بخوانید : سریال از سرنوشت 4 چند قسمت است و ساعت پخش و تکرار و تیزر


زندگی خصوصی امین بانی 


امین بانی در یک خانواده ۵ نفری به دنیا آمده است. یک خواهر متولد سال ۶۱ و یک برادر متولد سال ۵۲ دارد. امین خواهرزاده استاد کریم سماوی از خوانندگان قدیمی ایرانی است  که صدای دلنشین او باعث ورود امین به خوانندگی شد، می گوید صدای زیبای اش ارثی است.


بیماری امین بانی 


میمیک متفاوت امین بانی باعث شده تا مردم تصور کنند او خواننده از شرق آسیا است اما آنچه باعث تغییر چهره امین بانی شده است بیماری اوست. وی مبتلا به بیماری کم خونی تالاسمی ماژور است. بیماری که باعث نشده است امین خوانندگی که علاقه اش است را کنار بگذارد. 

امین بانی


آهنگ های امین بانی 


افسوس،
 ثانیه،
 بی وفا 
پاییز
چه کردی 

جان دار


تیتراژ سریال از سرنوشت 4


امین بانی تیتراژ سریال پرطرفدار از سرنوشت 4 را که بازیگران وسلبریتی های جوان در آن بازی کرده اند را خوانده است. این تیتراژ مورد استقبال مردم قرار گرفته و باعث شهرت هرچه بیشتر امین بانی شده است. سریال از سرنوشت 4 در ایام ماه رمضان از شبکه 2 سیما پخش می شود. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.