2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
مرد سرایدار از خانه تاجر مقیم کانادا 30 میلیارد تومان سرقت کرد

مرد سرایدار از خانه تاجر مقیم کانادا 30 میلیارد تومان سرقت کرد

سرایداری که 30 میلیارد تومان از خانه تاجری سرقت کرده بود بازداشت شد اینجا را بخوانید

جامعه پویا - شکایت تاجر مقیم کانادا از مرد سرایدار راز سرقت 30 میلیارد تومانی را فاش کرد. 

مرد سرایدار که در نبود تاجر مقیم کانادا، فرش‌های نفیس، تابلوفرش و وسایل آنتیک ۳۰میلیارد تومانی او را به سرقت برده بود، بازداشت شد.
روزهای پایانی اسفند سال گذشته مرد وکیلی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با طرح شکایتی اعلام کرد اموال خانه ویلایی موکلش در شمال تهران به سرقت رفته است.  

پرونده با دستور قضایی به اداره ۱۷ پلیس آگاهی تهران ارسال شد و مرد وکیل در جریان تحقیقات گفت: موکلم تاجر است و با خانواده‌اش در کانادا زندگی می‌کند. از دو سال پیش که کرونا شیوع پیدا کرد، دیگر به ایران نیامد و برای خانه‌اش سرایداری استخدام کرد و ماهانه حقوق او را می‌پرداخت. اواخر اسفند امسال موکلم با یکی از اقوامش حرف زد و او برای سرکشی به آن خانه رفت و متوجه شد بخشی از اموال ازجمله فرش‌های نفیس، تابلوفرش‌های ابریشمی، مجسمه و وسایل آنتیک سرقت شده‌اند. سرایدار هم در این‌باره جواب درستی به وی نداد. موکلم با اطلاع از این موضوع، خواست شکایتی را برای شناسایی سارق طرح کنم. ماموران برای دستگیری سرایدار اقدام کردند که او خانه ویلایی را ترک کرده بود. متهم تحت تعقیب قرار گرفت و دو روز پیش بازداشت شد و گفت:دو سال پیش سرایدار خانه شاکی شدم. بعد از چند ماه مطمئن شدم او به ایران بازنمی‌گردد.


در این دو سال فرش‌ها، تابلوفرش، مجسمه و وسایل آنتیک را سرقت می‌کردم و به کمک یک مغازه‌دار که همسایه تاجر بود، می‌فروختم. بعد از دستگیری متوجه شدم اموال سرقتی حدود ۳۰میلیارد تومان ارزش داشته و همسایه تاجر فریبم داده و پول کمی به من پرداخت کرده‌است.
 با اعتراف وی، همدستش نیز که برای اموال سرقتی مشتری پیدا می‌کرد، بازداشت شد. تحقیقات برای کشف اموال سرقتی ادامه دارد.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.