2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ربودن زن جوان برای تصاحب طلاهایش

ربودن زن جوان برای تصاحب طلاهایش

مرد جوانی که برای تصاحب طلاهای یک زن او را ربوده بود بازداشت شد. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -مردان جوان برای به دست آوردن پول زن جوانی را ربوده و اموالش را سرقت کردند.
زن شاکی که پیش از تعطیلات نوروز به پلیس مراجعه کرده بود مدعی شد به عنوان مسافر سوار ماشین شده بود که طعمه دزدان آدم ربا شد. 
وی گفت: برای خرید به بازار رفته بودم و پس از خرید مایحتاج روزانه کنار خیابان سوار خودروی پژویی شدم که راننده‌اش مدعی بود مسافرکشی می‌کند.

پس از طی مسافتی راننده مرد جوانی را هم به عنوان مسافر سوار کرد. هنوز دقایقی نگذشته بود که مرد مسافر چاقویی از پشت زیر گلویم گذاشت و تهدید کرد هیچ حرکتی نکنم. خیلی ترسیده بودم و دست و پایم به شدت می‌لرزید به طوری‌که توان حرف زدن نداشتم. از طرفی هم می‌ترسیدم داد و فریاد کنم، چون آن‌ها مرا تهدید به قتل کردند و به همین دلیل با گریه و التماس خواستم خودرو را نگه دارند و مرا پیاده کنند، اما التماس‌های من فایده‌ای نداشت و راننده با تغییر مسیر به سمت خارج از شهر حرکت کرد. آن‌ها در خیابان خلوتی خودرو را متوقف کردند و تمامی طلاهایم را که حدود ۱۰۰‌میلیون تومان ارزش داشت از من گرفتند و بعد من را از داخل خودرو به بیرون پرت کرده و فرار کردند.


دستگیری آدم ربایان


با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی عظیم سهرابی، بازپرس شعبه‌نهم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. مأموران پلیس در بررسی‌های فنی به رد پای متهم سابقه داری رسیدند که مدتی قبل از زندان آزاد شده بود. بررسی‌ها نشان داد متهم مدتی قبل به اتهام سرقت دستگیر و راهی زندان می‌شود، اما قبل از سال نو آزاد می‌شود و با خودرواش در پوشش مسافرکشی از شهروندان سرقت می‌کند.


بدین ترتیب مأموران وی را بازداشت کردند. متهم در بازجویی با اعتراف به جرم خود، همدستش را به مأموران معرفی کرد و مأموران پلیس هم همدست وی را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. متهم سابقه‌دار گفت: پس از اینکه از زندان آزاد شدم تصمیم گرفتم با خودروام مسافرکشی کنم، اما هنگام مسافرکشی سعی می‌کردم اموال مسافران را سرقت کنم. روز حادثه همراه دوستم داخل خیابان پرسه می‌زدم که متوجه طلا‌های زن جوان شدم. وسوسه شدیم که طلاهایش را سرقت کنیم و به همین خاطر به عنوان مسافر سوار خودرواش کردیم و او را ربودیم و پس از سرقت طلاهایش او را رها کردیم.
از آنجایی که احتمال می‌رود متهمان دست به سرقت‌های مشابه هم زده باشند به دستور بازپرس برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفتند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.