2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
دلنوشته احسان علیخانی و کارن همایونفر برای یوسف سرکوهی کودک خراسانی

دلنوشته احسان علیخانی و کارن همایونفر برای یوسف سرکوهی کودک خراسانی

دلنوشته کارن همایونفر و احسان علیخانی برای کودک خواننده خراسانی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -شب گذشته در پایان مرحله اول فصل سوم عصر جدید اتفاق عجیبی افتاد و یکی از تماشاچیان که شوخی شوخی برای اجرای پا روی صحنه گذاشته بود به یکی از شرکت کنندگان تبدیل و حتی به مرحله بعد صعود کرد. 


هومن یارمحمدی خواننده 47 ساله که از میان تماشاچیان برای اجرا انتخاب شد آنقدر کارش را خوب اجرا کرد که داوران تصمیمگرفتند او را یک شرکت کننده حساب کرده و رای داده و به مرحله بعد بفرستند. این اتفاق البته روی یوسف سرکوهی خواننده 13 ساله اهل خراسان تاثیر زیادی گذاشت و منجر به حذف شدن یوسف سرکوهی شد. یوسف 13 ساله به دلیل کرونا ترک تحصیل کرده و در یک مکانیکی کار می کند او به همراه دایی اش برای شرکت در عصر جدید آمده بود. حذف یوسف سرکوهی واکنش های تندی را علیه احسان علیخانی و داوران برانگیخت. 


حالا احسان علیخانی با انتشار فیلم اجرای یوسف سرکوهی برای او نوشت: زیز دل
مظلوم
متین
هنرمند
دست مامان و بابات درد نکنه که تو رو انقدر دوست داشتنی بزرگ کردند. 


او یک اجرای ویژه در شب اعلام نتایج نیز برای یوسف سرکوهی در نظر گرفت و 40 میلیون تومان نیز هدیه به او داد. 

کارن همایونفر
همچنین کارن همایونفر یکی از داوران عصر جدید نیز دلنوشته ای برای او منتشر کرد. کارن همایونفر به یوسف سرکوهی گفته بود که کلمه عالی برای او کم است. 
او نوشته است : یوسف سرکوهی پسر عزیزم ، بی شک تو یک جواهری و برای موسیقی نواحی ایران یک نعمت . من هرگز اینگوه تعریف نمی کنم اما خوشحالم حداقل کاری که در شب سخت داورها میشد برای تو انجام داد حضور اجرای ویژه تو در مرحله فینال است. امیدوارم همیشه بدرخشی.
کاربران زیادی از رفتار داوران و احسان علیخانی درباره یوسف سرکوهی انتقاد کرده و او را لایق رفتن به مراحل بالاتر می دانستند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.