2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
برادرکشی به خاطر اختلاف با عروس خانواده

برادرکشی به خاطر اختلاف با عروس خانواده

مردی برادرش را به خاطر اختلاف با عروس خانواده کشت اینجا را بخوانید

جامعه پویا -مرد جوانی که برادرش را به خاطر اختلاف خانوادگی به قتل رسانده بود، به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.


به گزارش جوان، خرداد‌۱۴۰۰ پرونده درگیری خونین دو برادر و قتل یکی از آن‌ها در اداره پلیس ورامین تشکیل شد. با اعلام این گزارش، مأموران به محل حادثه که منزل مسکونی مقتول بود، رفتند و با جسد تورج ۴۰‌ساله روبه‌رو شدند که با ضربات متعدد چاقو کشته شده بود. همسر مقتول که در محل حاضر بود و به شدت اشک می‌ریخت به مأموران گفت: «من و شوهرم در خانه بودیم. تورج استراحت می‌کرد که صدای زنگ آمد. سامان برادر شوهرم بود که می‌خواست وارد خانه شود. او به خاطر کینه‌ای که از شوهرم داشت خیلی عصبانی بود. نمی‌خواستم در را باز کنم، اما او اصرار کرد و شروع به داد و فریاد کرد. بالاخره مجبور شدم در را باز کنم. وقتی سامان وارد خانه شد با شوهرم درگیر شد سپس با چاقو چند ضربه به شکم شوهرم زد و گریخت.»


با ثبت این اظهارات جسد که ضربات متعددی به شکم او وارد شده بود به پزشکی قانونی فرستاده شد و عامل قتل نیز دستگیر شد. متهم در پلیس‌آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و با اقرار به جرمش گفت: «همسر تورج، فهیمه نام داشت. او خیلی در زندگی خانوادگی ما دخالت می‌کرد و با این رفتارش همه ما را اذیت می‌کرد. گاهی پیش می‌آمد به خاطر دخالت و حرف‌های او با هم درگیر شویم. چند بار با برادرم درباره او صحبت کردم، اما بی‌فایده بود و او از همسرش دفاع می‌کرد.»


متهم ادامه داد: «این گذشت تا روز حادثه. آن روز خانه پدرم بودم که متوجه شدم فهیمه دوباره با حرف‌هایش خانواده‌ام را ناراحت کرده است. عصبانی شدم و به خانه برادرم رفتم، اما تورج در خانه نبود. فهیمه و بچه‌هایش تنها بودند. به فهیمه گله کردم و خواستم دست از کارهایش بردارد. او با گستاخی جوابم را داد و گفت به من ربطی ندارد. از ناراحتی و عصبانیت کنترل اعصابم را از دست دادم و به او فحاشی کردم، سپس به خانه برگشتم. ساعتی بعد تورج به خانه‌مان آمد و گفت چرا به فهیمه فحش دادم. سعی کردم او را قانع کنم که همسرش ما را اذیت می‌کند، اما او به حرف‌هایم اهمیتی نداد و با داد و فریاد مرا کتک زد و کار به درگیری کشید.»


متهم در خصوص قتل گفت: «درگیری در خانه ما تمام شد، اما من از برادرم کینه کردم و مدام خودم را سرزنش می‌کردم و می‌گفتم چرا تورج نباید حرف ما را گوش کند و عیب همسرش را نبیند. این حرف‌ها در ذهنم مرور می‌شد که وسوسه شدم تا دوباره به خانه‌شان بروم تا حرف آخر را به برادرم و همسرش بگویم. یک چاقو هم برداشتم تا اگر با تورج درگیر شدم از خودم دفاع کنم. وقتی وارد خانه برادرم شدم از تورج خواستم با همسرش صحبت کند و رفتارش را درست کند، اما او به طرفداری از فهیمه به طرفم آمد و حمله کرد. همسرش نیز به من فحاشی می‌کرد و مدام فریاد می‌کشید. کنترلی روی رفتارم نداشتم این شد که چند ضربه به برادرم زدم و از خانه آن‌ها بیرون آمدم.»
با اقرار‌های متهم، وی بعد از بازسازی صحنه جرم راهی زندان شد و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات و صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. متهم به زودی مقابل هیئت قضایی یکی از شعب از خود دفاع خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.