2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
درگیری دو جوان به خاطر یک دختر زیبا منجر به قتل شد

درگیری دو جوان به خاطر یک دختر زیبا منجر به قتل شد

درگیری به خاطر یک دختر منجر به قتل پسر جوانی شد جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -درگیری خونین چند پسر جوان بر سر متلک‌پرانی به یک دختر در یکی از پارک‌های جنوب تهران به حادثه خونین منجر شد. عامل حادثه به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
به گزارش جوان، شهریور‌سال‌۱۴۰۰ تحقیقات پلیس تهران با درگیری خونین در یکی از پارک‌های محله خانی‌آباد به جریان افتاد. با حضور مأموران در محل، شواهد اولیه نشان داد پسر ۲۲‌ساله‌ای به نام احمد در درگیری با چند مرد جوان زخمی و راهی بیمارستان شده است. تحقیقات در این زمینه آغاز شد و تلاش برای شناسایی عاملان درگیری ادامه داشت که خبر رسید احمد بر اثر شدت خونریزی‌ها فوت کرده است.
با مرگ پسر جوان پرونده با موضوع قتل در دستور کار قرار گرفت و در تحقیقات بیشتر از شاهدان حادثه مشخص شد عامل قتل که پیام نام دارد همراه دوستش هرمز به مکان نامعلومی گریخته است.

 

شناسایی دو متهم 


با ثبت مشخصات دو متهم سرانجام هرمز شناسایی و بازداشت شد. او در بازجویی‌ها گفت: «قبول دارم در درگیری حضور داشتم، اما ضربه‌ای به مقتول نزدم. این دوستم بود که مرتکب قتل شد.» او در شرح ماجرا گفت: «مدتی بود در فضای مجازی با دختری به نام فرانک آشنا شده بودم. ابتدا به صورت پیامکی با او تماس داشتم تا اینکه قرار ملاقات گذاشتیم و او را دیدم. به او علاقه پیدا کردم و رابطه بین ما ادامه داشت تا روز حادثه. آن روز همراه پیام برای تفریح و خوشگذرانی به پارک رفتیم. من و فرانک روی نیمکت پارک نشسته بودیم که احمد از کنار ما رد شد و به فرانک متلک انداخت. عصبانی شدم و به او اعتراض کردم. او نگاه چپی انداخت و گفت «به تو چه مربوط». وقتی این حرف را شنیدم بیشتر عصبانی شدم و او را هل دادم و یک سیلی به گوش او زدم. همان موقع همراه فرانک از پارک بیرون رفتیم که دقایقی بعد دوستم پیام تماس گرفت و گفت احمد همراه چند نفر از دوستانش با چاقو و قمه به پارک آمده‌اند و می‌خواهند با من درگیر شوند. من هم با چند نفر از دوستانم تماس گرفتم و همگی به پارک رفتیم. وقتی با احمد و دوستانش روبه‌رو شدیم درگیر شدیم و درگیری بالا گرفت. در آن درگیری دوستم پیام با چاقویی که همراهش بود یک ضربه به گردن احمد زد و سپس همگی فرار کردیم.»

آغاز درگیری با قتل


با ثبت این اظهارات، پیام هم بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. او در توضیح گفت: «وقتی دوستم به مقتول سیلی زد من میانجیگری کردم و درگیری تمام شد. از دوستم و دختر مورد علاقه‌اش خواستم پارک را ترک کنند، اما دقایقی نگذشته بود که احمد با چند نفر از دوستانش در حالی‌که چاقو و قمه در دستانشان بود وارد پارک شدند و مرا تهدید به مرگ کردند. همان موقع با هرمز تماس گرفتم و او با چند نفر دیگر از دوستانمان وارد پارک شد. وقتی درگیری شروع شد مقتول و دوستانش به ما حمله کردند. من فقط قصد دفاع از خودم را داشتم به همین دلیل مجبور شدم دست به چاقو شوم.»
او در آخر گفت: «باور کنید با مقتول خصومتی نداشتم و انگیزه‌ای برای قتل او نبود. فقط می‌خواستم از خودم دفاع کنم که ناخواسته چاقو به گردن او خورد و این حادثه رقم خورد.»


با اقرار‌های متهم وی بعد از بازسازی صحنه جرم راهی زندان شد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب متهم با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم به زودی در شعبه دهم دادگاه از خودش دفاع خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.