2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اعترافات مردی که همسر و دخترش را به شکل فجیعی کشت

اعترافات مردی که همسر و دخترش را به شکل فجیعی کشت

مردی همسر و دخترش را کشت اینجا را بخوانید

جامعه پویا -مرد میانسالی که به اتهام قتل همسر و دخترش بازداشت شده مدعی است آن‌ها برایش پاپوش درست کرده بودند.
به گزارش جوان، ساعت ۴ بامداد دیروز سه‌شنبه سی ام فروردین مأموران کلانتری ۱۶۴ قائم تلفنی خبر قتل مادر و دختری را به قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند. با حضور تیم جنایی در محل که یکی از خانه‌های سازمانی لویزان بود مشخص شد مادر ۴۷ ساله و دختر ۱۵‌ساله‌اش به علت فشار بر عناصر حیاتی گردن جان باخته اند. شوهر ۵۷ ساله مقتول که فرزاد نام داشت و در محل حادثه حضور داشت خودش را به عنوان قاتل تسلیم پلیس کرد. او گفت بعد از قتل اعضای خانواده‌اش قصد داشت با دستگاه فرز به زندگی‌اش پایان دهد که منصرف شد و ماجرا را به خواهرش خبر داد.


خواهر قاتل به مأموران پلیس گفت: «نیمه‌های شب برادرم با من تماس گرفت و گفت همسر و دخترش فوت کرده‌اند و خودش هم دست و پایش زخمی است. او از من خواست به کمکش بروم و پسر هفت‌ساله‌اش را به خانه‌مان بیاورم. از آنجایی که مدتی قبل برادرم به من گفت مشکل روحی و روانی دارد فکر کردم خیالاتی شده‌است، اما وقتی تکرار کرد نگران شدم و به خانه‌اش آمدم و داخل پذیرایی با جسد همسر و دخترش روبه‌رو شدم. برادرم دست و پایش زخمی بود و پسر هفت‌ساله‌اش هم شوکه شده بود و حرفی نمی‌زد. سپس من هم از بستگان درخواست کمک کردم و بعد هم به مأموران پلیس خبر دادم.»


پسر هفت‌ساله مقتول که ترس در چهره‌اش موج می‌زد، گفت: «من صبح به مدرسه رفتم و وقتی به خانه برگشتم فکر کردم مادر و خواهرم داخل پذیرایی خوابیده‌اند تا اینکه پدرم به خودش آسیب رساند و بعد هم با عمه‌ام تماس گرفت و گفت مادر و خواهرم فوت کرده‌اند.»


اعتراف به قتل


قاتل هم در محل حادثه با اعتراف به قتل در ادعایی گفت: «مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم. چون همیشه از من بدگویی می‌کرد و پشت سرم حرف می‌زد. چند روز قبل متوجه شدم همسرم و دخترم با همدستی هم برای من پاپوش ناموسی درست کرده‌اند. خیلی از دست آن‌ها عصبانی شدم و تصمیم گرفتم آن‌ها را تنبیه کنم. الان نمی‌دانم چه زمانی آن‌ها را کشته‌ام و فقط شب با خواهرم تماس گرفتم و حادثه را برای او توضیح دادم. من می‌خواستم به زندگی‌ام پایان دهم و با دستگاه فرز تصمیم گرفتم دست و پایم را قطع کنم، اما موفق نشدم.»


از آنجایی که معاینات پزشکی قانونی نشان می‌داد حدود ۲۴ تا ۴۸ ساعت از مرگ مادر و دختر می‌گذرد، مأموران پلیس احتمال دادند پسر هفت‌ساله مقتول متوجه مرگ مادرو خواهرش شده‌است، اما از ترس پدرش چیزی نگفته است. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه اجساد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد و متهم نیز برای تأیید صحت سلامتی روحی و روانی‌اش در اختیار متخصصان پزشکی قانونی قرار گرفت.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.