2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
خلاصه داستان سریال  عشق پادشاهان بازیگران و دلیل توقف

خلاصه داستان سریال عشق پادشاهان بازیگران و دلیل توقف

خلاصه داستان سریال عشق پادشاهان و بازیگران آن و دلیل توقف سریال را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال عشق پادشاهان سریالی است عاشقانه و درام که تولید مشترک کشور الجزایر و تونس است. 


خلاصه داستان سریال عشق پادشاهان 


سریال عشق پادشاهان داستان زندگی دختری جوان است ازدواجش بهم می خورد. او دختری ثروتمند است که در گذشته دل پسری فقیر را شکسته و حالا دنبال دلجویی از اوست تا بختش باز شود. و در این میان صحنه های خنده داری رقم می خورد.  سریال درباره دختری به نام عایشه است که با کریم آشنا می شود و این دو برای رسیدن به هم از قوانین خانواده هایشان سرپیچی می کنند. 

سریالی به نام «عشق پادشاهان» که ساخته مشترک کشورهای الجزایر و تونس است، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، از یکی از شبکه‌های محلی الجرایر به روی آنتن رفته است. پخش این سریال از همان قسمت اول با انتقادهایی در فضای مجازی همراه شد. منتقدان پخش این سریال را موجب ترویج بی حیایی در الجزایر می‌دانستند.

سریال عشق پادشاهان


سریال عشق پادشاهان چند قسمت است 


سریال عشق پادشاهان سریالی مناسبتی  و در 30 قسمت تهیه شده بود که فعلا پخش آن تا پایان ماه رمضان متوقف شده است. 


بازیگران سریال عشق پادشاهان 

 

سعاد سبكی , مینة لشطر , مراد أوجیت , محمد بو الشایت , أحمد الزیتونی , منى نور الدین , جمال المدانی , زینب ناجی , حمادی الوهایبی , مریم بن مامی, إباء الحملی , نجوى میلاد بازیگران سریال عشق پادشاهان هستند. 

 

چرا سریال عشق پادشاهان متوقف شد 


در پی این اعتراض ها و پس از پخش ۱۰ قسمت از این سریال، سازمان نظارت بر محتوای برنامه های صوت و تصویر فراگیر در الجزایر، دستور توقف پخش را صادر کرد و شبکه پخش کننده نیز ضمن عذرخواهی از بینندگانش، اعلام کرد که به مدت یک هفته پخش این سریال متوقف می‌شود.
کاربران الجزایری در فضای مجازی، محتوای این مجموعه که تقلیدی از سریال ترکی «عشق تجملاتی» است را با فرهنگ الجرایر نامتناسب می‌دانند و معتقدند سریالی که منطبق با سنت‌ و فرهنگ مردم الجزایر ساخته نشده، نباید از شبکه‌های محلی پخش شود.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.