2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
قتل دختر خاله نوجوان به دست پسرخاله عاشق

قتل دختر خاله نوجوان به دست پسرخاله عاشق

قتل عروس نوجوان به دست پسرخاله اش را اینجا بخوانید

جامعه پویا -فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: جوان ۲۱ ساله دهدشتی بعد از قتل نامزد ۱۶ ساله خود، به زندگی اش پایان داد.

 

به گزارش فارس به نقل از پلیس، سرهنگ موسوی با بیان این که این حادثه پنج شنبه شب گذشته و در روستای قلعه دختر کهگیلویه رخ داد، افزود: دختر ۱۶ ساله و جوان ۲۱ ساله پنج شنبه شب گذشته با اصابت گلوله اسلحه در دم جان باختند.وی ادامه داد: به گفته خانواده، این جوان مدتی بود که بر سر مسائلی با نامزدش اختلاف داشتند.

 

او گفت: «ش» و «م» دختر خاله و پسرخاله بودند و مدتی قبل قرار بود پس از مراسم خواستگاری و نامزدی زندگی مشترک خود را آغاز کنند؛ اما عروس مخالفت کرد.دایی این عروس و داماد هم در تشریح جزئیات این حادثه گفت: مدتی قبل جشن نامزدی آن‌ها برگزار شد، اما عروس می‌گفت آمادگی شروع زندگی را ندارد و دلش می‌خواهد زندگی مشترک خود را یک سال دیگر آغاز کند.

وی با اشاره به این که داماد از تصمیم عروس عصبانی بود و ما مراقب بودیم که تصمیم خطرناکی نگیرد، افزود: داماد خانه اجاره کرده بود و به نظر او دلیلی برای تاخیر در مراسم عروسی وجود نداشت.دایی این عروس و داماد گفت: برای همین موضوع بین آن‌ها اختلاف و بگو مگو بالا گرفت، تا این که پنج شنبه شب داماد با اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده بود به خانه عروس رفت و پس از قتل عروس با اصابت گلوله اسلحه به ناحیه سر، جان خود را گرفت.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.