2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
مردی زنش را کشت و فرار کرد

مردی زنش را کشت و فرار کرد

مردی همسرش را به خاطر اختلافات کهنه به قتل رساند

جامعه پویا -تحقیقات پلیس پایتخت برای بازداشت مردی میانسال که بعد از قتل همسرش از محل گریخته جریان دارد.


به گزارش جوان، ساعت‌۱۸:۳۰ عصر روز سه‌شنبه ششم اردیبهشت قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۶۰‌خزانه از قتل زن جوانی در خانه‌اش با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه در ساختمان دو طبقه مسکونی با جسد زن ۳۲‌ساله‌ای به نام ثریا در پله‌های منتهی به پشت بام روبه‌رو شدند. زن جوان بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن خفه شده‌بود و جسد او را هم دختر و پسرش پیدا کرده و به پلیس خبر داده‌بودند. بررسی‌ها نشان داد مقتول همراه شوهر ۵۰‌ساله، دختر ۱۴‌ساله و دو پسر ۱۷ و ۱۸ ساله‌اش در طبقه دوم زندگی می‌کرده است و روز حادثه هم دخترش در مدرسه بوده و دو پسرش نیز بیرون مشغول کار بوده‌اند.


اختلاف با شوهر


تحقیقات میدانی و گفته‌های همسایه‌ها حکایت از آن داشت مقتول ازمدتی قبل با شوهرش که درکارواشی مشغول به کار است اختلاف و درگیری داشته به طوری که همیشه صدای درگیری آن‌ها را همسایه طبقه پایین می‌شنیده است.


یکی از پسران مقتول به مأموران پلیس گفت: «پدر و مادرم مدتی بود با هم درگیری و مشاجره لفظی داشتند و بعضی روز‌ها ما شاهد درگیری آن‌ها بودیم. ساعتی قبل همراه خواهرم به خانه برگشتیم و هر چقدر مادرمان را صدا زدیم جوابی نشنیدیم. معمولاً این ساعت مادرمان در خانه بود و به همین دلیل احتمال دادیم به خانه زن همسایه در طبقه پایین رفته باشد.


همراه خواهرم به طبقه پایین رفتیم و زن همسایه مشغول خیاطی بود و گفت خبری از مادرم ندارد. خیلی نگران شدیم و با تلفن همراهش تماس گرفتیم، تلفن او روشن بود، اما جواب نمی‌داد. به هرحال دقایقی گذشت و ما به طبقه دوم آمدیم و دوباره به تلفن همراه مادرم زنگ زدیم. این بار صدای زنگ تلفن همراه مادرم از همان نزدیکی به گوش می‌رسید. وقتی خوب دقت کردیم متوجه شدیم صدای زنگ از پله‌های نزدیک به پشت بام به گوش می‌رسد و ما هم صدا را دنبال کردیم و وقتی به پاگرد پله آخر رسیدیم، صدای زنگ از زیر پتویی شنیده می‌شد. فکر کردیم تلفن همراه مادرمان زیر پتو جامانده است، اما وقتی پتو را کنار کشیدیم با جسد بی‌جان مادرمان روبه‌رو شدیم. شوکه شده‌بودیم و لحظه‌ای صدایمان در گلو مانده بود که خواهرم با داد و فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک کرد و بعد هم به پلیس خبر دادیم.

 


فرار شوهر


زن همسایه هم در تحقیقات پلیسی گفت: «من در طبقه پایین زندگی می‌کنم و البته خانه‌ام را کارگاه خیاطی کرده‌ام و مشغول دوخت و دوز هستم. ثریا زن مهربان و خوبی بود و همراه خانواده‌اش در طبقه‌دوم زندگی می‌کرد. مدتی بود صدای درگیری او و شوهرش را می‌شنیدیم و این موضوع برای من عادی شده‌بود، چون آن‌ها دوباره با هم آشتی می‌کردند. ساعت ۱۲ تا ۱۲:۳۰ ظهر امروز صدای درگیری ثریا و شوهرش را مثل همیشه شنیدم، خیلی به آن توجهی نکردم، چون فکر کردم دعوای زن و شوهری است و مثل همیشه تمام می‌شود، اما فکر نمی‌کردم این بار در این درگیری ثریا جانش را از دست بدهد والان خیلی ناراحت هستم.»


همزمان با تحقیقات میدانی، بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد، شوهر مقتول هر روز صبح به محل کارش در کارواش می‌رود و ظهر به خانه بر می‌گردد و ساعتی بعد دوباره به محل کارش می‌رود. بدین ترتیب مأموران برای بررسی موضوع به محل کار شوهر مقتول رفتند و دریافتند وی پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته‌است.


به همین دلیل این فرضیه برای مأموران پلیس قوت گرفت که مرد ۵۰‌ساله در درگیری همسر جوانش را به قتل رسانده و از محل گریخته است. بدین ترتیب وی به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت.
در ادامه جسد زن جوان برای انجام آزمایش‌های لازم به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد. مأموران در تلاشند تا متهم را دستگیر و زوایای پنهان حادثه را بر ملا کنند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.