2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
چند فوت کوزگری پخت رستورانی جوجه کباب

چند فوت کوزگری پخت رستورانی جوجه کباب

چند فوت کوزه گری برای پخت یک جوجه کباب رستورانی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -جوجه کباب یکی از غذاهای خیلی خوشمزه است که ترفند های خاص رستوران‌دارها برای خوشمزه شدن آن را به شما آموزش می دهیم.


 نگذارید جوجه کباب سفت شود


اگر می خواهید جوجه کباب شما خشک و سفت نشود و مانند رستوران ها نرم و خوشمزه باشد ، حتما مقدار آب لیمو ترش موجود در جوجه کباب را با دقت اضافه و از اضافه کردن آبلیمو ترش زیاد خودداری کنید زیرا گوشت مرغ را سفت می کند.اضافه کردن آب لیموی زیاد علاوه بر این که باعث سفت شدن جوجه کباب می شود باعث می شود طعم جوجه کباب شما بیشتر از این که شبیه جوجه کباب باشد شبیه جوجه ترش شود و به طور کلی ماهیت کباب شما زیر سوال برود.


 جوجه کباب با سس مایونز


یکی از موادی که برای طعم دار کردن جوجه کباب استفاده می شود سس مایونز است. برای  هشت نفر  یک فنجان سس مایونز را به همراه دو قاشق غذاخوری ماست چکیده مخلوط و به همراه دیگر مواد برای طعم دار کردن جوجه ها استفاده کنید.

 

جوجه کباب رستورانی


  ریشه سیر خام را جدا کنید


اگر می خواهید به جوجه سیر خام اضافه کنید بهترین کار این است که ریشه سیر را جدا  کنید و کل بوته سیر را از وسط برش بزنید و به مواد اضافه کنید . این کار  بوی گوشت مرغ را می گیرد و طعم خوبی به سیر می دهد.


 فلفل دلمه ای را خلالی کنید


برای اضافه کردن فلفل دلمه ای، باید آن را به صورت سفره ای تمیز کنید و به شکل  خلالی خرد و  پس از افزودن پیاز به موادتان اضافه کنید.


 زعفران را با یخ دم کنید


برای تهیه جوجه کباب باید حتما از زعفران زیاد  استفاده کنید اما در برخی موارد،  افراد زعفران را آخر کار به جوجه اضافه می‌کنند که باعث می شود زعفران به خورد جوجه‌ها نرود. برای این که زعفران بسیار غلیظ تر و خوش رنگ تر شود باید زعفران را با یخ دم کنید . سپس زعفران دم شده را به جوجه های خام که هنوز هیچ چیزی به آن اضافه نکرده‌اید  بیفزایید  و ورز دهید تا کاملا زعفران به خورد جوجه ها برود. پس از  ورز دادن حدود یک ساعت به جوجه ها استراحت دهید تا کاملا زعفران را به خود جذب کند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.