2024/05/06
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
جزئیات جدید از دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی

جزئیات جدید از دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی

جزئیات جدید از دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -بدنبال سرقت حدود ۱۵۰ صندوق اجاره‌ای از شعبه دانشگاه بانک ملی ایران، تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در عرض کمتر از یک هفته از وقوع سرقت، تعدادی از عاملان این سرقت از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران جزییاتی بیشتر از دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی را تشریح کرد و گفت: از ساعات اولیه روز دوشنبه پلیس مطلع شد که این سرقت به وقوع پیوسته و بلافاصله بعد از اطلاع و بازدید از صحنه، کار پلیس شروع شد و با تشکیل چند تیم ویژه از مجرب‌ترین کاراگاهان طرح عملیات ویژه ما برای به دست آوردن ردپای سارقان، شناسایی آنها، نحوه سرقت و دستگیری آغاز شد.

یکی دو روز است سارقان صندوق امانات بانک ملی دستگیر شده‌اند


بخش اعظمی از اموال مسروقه مردم کشف شد 

 

وی با بیان این‌که با تلاش شبانه‌روزی پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت سارقان شناسایی و دستگیر شدند، ادامه داد: یک الی دو روز است که این افراد دستگیر شده‌اند که البته تعدادی از آنها در داخل کشور و تعدادی به خارج کشور متواری شده بودند که دستگیر شده‌اند.

رحیمی اضافه کرد: بخش اعظمی از اموال مسروقه مردم با لطف خدا و تلاش ماموران پلیس کشف شد و البته کار ادامه دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: پلیس با اقتدار، توانمندی و استفاده از تجارب در کمترین زمان ممکن سارقان و مرتبطان آنها را دستگیر و بخش زیادی از اموال مسروقه را کشف کرد که البته کار ادامه دارد.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.