2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
جزئیات جدید از ساخت فصل چهارم سریال ستایش

جزئیات جدید از ساخت فصل چهارم سریال ستایش

تهیه کننده سریال ستایش از ساخت فصل چهارم این سریال صحبت می کند. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -بهمن زرین کوب تهیه کننده سریال ستایش که این روزها از شبکه آی فیلم پخش می شود درباره اینکه فصل چهارم سریال ستایش ساخته می شود یا خیر توضیحاتی داد. 

 

به گزارش فیلم‌نیوز، آرمان زرین‌کوب، تهیه‌کننده سریال «ستایش» به تسنیم گفته: «روزی نیست که ما در کوچه و خیابان با این درخواستِ مردم روبرو نشویم که چرا ادامه «ستایش» ساخته نمی‌شود؟ ما هم پاسخ می‌دهیم که دستِ ما نیست و تلویزیون باید تصمیم بگیرد؛ شاید با مدیران تازه نفس و جدید این اتفاق بیفتد و سفارش فصل جدید بدهند.»

 

تهیه‌کننده «ستایش» درباره ساخت ادامه این سریال هم گفته: «همان‌طور که گفتم «ستایش» را می‌توان ادامه داد، مگر اینکه بازیگر توانش را نداشته باشد و یا شرایطی به وجود آید که نتوانیم عوامل را گردهم آوریم. جالب است بدانید همین الان بخواهیم فصل جدید «ستایش» را آغاز کنیم با آقای ارجمند تماس بگیریم و بگوییم قرار است «ستایش4» ساخته شود با تمام مشکلات، ضعف جسمانی و هر نکته دیگری، مطمئنم اولین نفری خواهند بود که انرژی می‌گذارند و از ما می‌خواهند کار را شروع کنیم؛ چون می‌دانند مردم چه ارتباطی با این سریال گرفته‌اند.»


در آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما بازپخش سریال «ستایش» با فاصله کمی از فصل چهارم «از سرنوشت» و «حکم رشد»، پرمخاطب‌ترین سریال تلویزیونی نیمه اول خرداد اعلام شد. این سریال در سه فصل به کارگردانی سعید سلطانی و براساس فیلمنامه‌ای از سعید مطلبی تهیه و تولید شده است.

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/04/08
سلام واقعا اگر ساخته شده بود و همزمان با اتمام سری سوم پخش میشد خیلی خوب بود حالا هم دیر نشده اگر واقعا امکانش هست ادامه بدین که خیلی‌ها کنجکاوند باسپاس

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.