2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
جزئیات جدید از شکایت دوهنرپیشه از ترانه علیدوستی

جزئیات جدید از شکایت دوهنرپیشه از ترانه علیدوستی

جزئیاتی از شکایت از ترانه علیدوستی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -دو بازیگر مرد از ترانه علیدوستی شکایت کردند. 
ترانه علیدوستی خودش این خبر را منتشر کرده و گفته است دو بازیگر از او شکایت کرده اند. حبیب رضایی و مهدی کوشکی دوبازیگری هستند که از این سلبریتی شکایت کردند. 


شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی از ترانه علیدوستی به خاطر  جنبش من هم است که ترانه علیدوستی یکی از کسانی است که در این جنبش شرکت کرده است. 


ترانه علیدوستی یکی از بازیگرانی است که با انتشار نامه ای به آزارهای جنسی نسبت به زنان در سینمای ایران اعتراض کرده است. او در اینستاگرامش نوشته است : شاید برایتان جالب باشد که دوشکایت از من نزد قوه قضاییه به ثبت رسیده است از طرف حبیب رضایی و مهدی کوشکی و اتهام ؟ افترا و نشر اکاذیب 


ضمن به حق دانستن فعالیتهای این روزهایمان به عنوان نماینده بیش از 800 زن سینماگر با کمال میل در این خصوص از خودم دفاع خواهم رد. و بر مواضعم خواهم ایستاد تا قسمت چه باشد. 
چه خوب که همه در دادگاه تاریخ هم پاسخکو خواهیم بود. به امید سمت درست تاریخ ایستادن.
جنبش من هم یا می تی در امریکا فعالیت خود را آغاز کرد اما بعد زنان سینماگر دیگر نیز به ان پیوستند و حالا در ایران نیز 800زن سینماگر نامه ای دراین خصوص منتشر کرده اند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.