2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
افشاگری پولاد کیمیایی علیه پدرش؛ زن بابا من را از خانه بیرون کرد

افشاگری پولاد کیمیایی علیه پدرش؛ زن بابا من را از خانه بیرون کرد

پولاد کیمیایی علیه پدرش افشاگری کرد اینجا را بخوانید

جامعه پویا -پولاد کیمیایی پسر مسعود کیمیایی کارگردان ایرانی بعد از سالها افشاگری تلخی علیه پدرش کرد و راز خیانت او با یک خواننده به مادرش را بیان کرد.
پولاد کیمیایی که در یک ویدئو درباره آنچه در کودکی اش اتفاق افتاده بود صحبت می کرد از اینکه پدرش در روزهای آخر عمر مادرش خیانت کرد و زن بابا او را از خانه بیرون کرد توضیح داده است. 
او گفته است :مادرم در روزهای آخر عمرش می‌گفت صبر می‌کردید اول من بمیرم!»

 


این بازیگر و فرزند مسعود کیمیایی که در روزهای اخیر دست به افشاگری نسبت به گذشته و پرده‌برداشتن از نحوه‌ی ورود گوگوش به زندگی‌شان و خیانت او و پدرش به مادرش زده است، در بخشی از صحبت‌های خود در واکنش به ادعاهای گوگوش گفت: «مادرم در روزهای آخر عمرش در غربت به من می‌گفت آنها که می‌داستند من رفتنی هستم، حداقل صبر می‌کردند بمیرم و بعد ...»
او در ادامه گفت :«پدرم اشتباه بزرگی کرد. خودش جلوی دوربین خواهد نشست و آنقدر مرد هست که به اشتباهش اعتراف کند. پدرم با همین یک اشتباهش به زندگی من ضربه‌ی بزرگی زد اما مثل گوگوش فرزندش را به چیزهایی که خیلی خیلی کوچک هستند از جمله پول نمی‌فروشد.»
او درباره‌ی گوگوش گفت: «اسم او را نامادری نمی‌شود گذاشت، او همان زن‌بابا بود، همان زن‌بابایی که در تلویزیون نشان می‌دهند؛ درواقع او عقده‌های کودکی‌اش را که از زن‌بابای خود داشت سر من خالی می‌کرد.»


او خطاب به کامبیز قربانی، فرزند گوگوش، گفت: «تو ناراحتی که همایون مصداقی، شوهر مادرت، تو را از خانه بیرون کرده بود اما مادرت دقیقا همین کار را با من کرد. به خاطر اینکه یک شب ساعت ۹ به خانه برگشتم. به دیدن پسرخاله‌ام رفته بودم. برای گوگوش یادداشت گذاشته بودم و با این وجود او به من گفت گم شو از خانه‌ام بیرون؛ پسری تنها را که هیچ‌کس را در ایران نمی‌شناخت و مادرش را تازه از دست داده بود. گوگوش قوانینی مثل سربازخانه در منزل مقرر کرده بود و حتی غذا را از من مخفی می‌کرد.»
گیتی پاشایی خواننده، آهنگساز و معمار، مادر پولاد و همسر مسعود کیمیایی بود که در سال ۱۳۷۴ پس از سالها مبارزه با سرطان پستان درگذشت.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.