2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
طرز تهیه اسموتی خوشمزه و مجلسی با طالبی بی مزه

طرز تهیه اسموتی خوشمزه و مجلسی با طالبی بی مزه

طرز تهیه اسموتی خوشمزه با طالبی لهیده

جامعه پویا -اگر  طالبی بی مزه و لهیده در خانه دارید به هیچ وجه آن را دور نریزید شما می توانید با این طالبی یک اسموتی خیلی خوشمزه درست کنید. 


مواد لازم برای تهیه اسموتی طالبی


   طالبی بزرگ: یک عدد
یخ قالبی :یک پیمانه
گلاب: یک قاشق غذاخوری
عرق نسترن: یک قاشق غذاخوری (دلخواه)
عسل: 2 قاشق غذاخوری (دلخواه)
گل سرخ: برای تزیین

اسموتی طالبی


 طرز تهیه اسموتی طالبی


1-اول از همه طالبی را از وسط نصف و هسته‌هایش را جدا کنید و دور بریزید.
2- سپس با استفاده از اسکوپ‌ساز، شروع کنید به خارج کردن توپ‌های طالبی. این توپ‌ها قرار است برای تزیین اسموتی طالبی استفاده شوند، پس تعداد آن بستگی به سلیقه شما دارد.
3-طالبی باقی مانده را پوست و سپس خرد کنید.
4- اگر قصد دارید از پوست طالبی به عنوان ظرف سرو استفاده کنید کف آن را با چاقو برش بزنید تا صاف شود و مانند کاسه روی سطح بایستد. برای خارج کردن طالبی از پوست آن از یک قاشق استفاده کنید. پوست را بیش از حد نازک نکنید.
5-اکنون طالبی‌های خرد شده را همراه با قطعات یخ، گلاب، عرق نسترن و عسل داخل مخلوط کن بریزید تا یخ کاملاً خرد و مخلوط یکنواخت شود. مقدار عسل را می‌توانید با توجه به میزان شیرین بودن طالبی کمتر یا بیشتر کنید.
6-وقتی فالوده آماده شد آن را داخل لیوان بریزید و با اسکوپ‌های طالبی تزیین کنید(مثلاً می‌توانید آن ها را از یک سیخ چوبی رد کنید و روی لیوان قرار دهید) همچنین می‌توانید فالوده طالبی را داخل کاسه یا همان پوست طالبی بریزید و با قاشق سرو کنید.
7-برای تزیین هم می‌توانید از اسکوپ‌های طالبی و گل سرخ استفاده کنید.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.