2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
عشق ممنوعه مرد جوان به زن متاهل او را قتلگاه کشاند

عشق ممنوعه مرد جوان به زن متاهل او را قتلگاه کشاند

شوهر زنی که همسرش با یک جوان غریبه وارد رابطه شده بود ادم کشت

جامعه پویا - مردی که در پی عشق ممنوعه همسرش با یک جوان دست به قتل زده است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود. 


به گزارش اعتماد آنلاین، متهم که مردی جوان است وقتی فهمید همسرش عاشق یک جوان ورزیده شده با چاقو به سراغ او رفت. 


کشف جسد


یک سال قبل جسد مرد جوانی در منطقه باغ گیاه شناسی غرب تهران پیدا شد، مدارک هویتی همراه این جسد نشان می داد او آرین نام دارد و 35 ساله است. ضربات وارده بر بدن او نشان می داد احتمالا قربانی یک انتقام گیری شده است. بررسی تلفن همراه آرین نشان داد او از مدتی قبل با زنی به نام مینا وارد رابطه عاشقانه شده است و خانواده اش هم از این موضوع اطلاع نداشتند. 
مادر آرین به ماموران گفت: پسرم جوان مستقلی بود من هیچ رفتار مشکوکی در او ندیدم مثل هر روز سر کار می رفت و برمی گشت و اصلا نمی دانم چه اتفاقی افتاده است او هیچ وقت به من نگفته بود که عاشق کسی شده است. 


افشای راز رابطه عاشقانه 


با افشا شدن رابطه عاشقانه آرین مشخص شد مینا زنی که آرین با او رابطه داشته متاهل بوده است و آرین هم این موضوع را می دانسته و چندین بار هم با همسر مینا در اینباره صحبت کرده است. همچنین مشخص شد آخرین تماس تلفنی آرین با همسر مینا بوده است. 

 وی گفت: من و همسرم مینا چند سال است که با هم زندگی میکنیم .اما مدتی بود به رابطه همسرم با یک مرد غریبه پی برده بودم . من همسرم را زیر نظر گرفتم و از او در این رابطه سوال کردم. تا اینکه  فهمیدم مرد جوانی به نام آرین با همسرم رابطه برقرار کرده است. من شماره تلفن آرین را پیدا کردم و با او تماس گرفتم. من به او گفتم دست از سر همسر و زندگی ام بردارد.گفتم من همسرم را دوست دارم و می‌خواهم با او زندگی کنم. اما آرین هر بار با قلدری میگفت  این موضوع به من ارتباطی ندارد و او  هر کاری که دلش بخواهد انجام می دهد.او با  بی اعتنایی جوابم را داد و با رفتارهایش مرا تحریک کرد.به همین خاطر آخرین بار با او  تماس گرفتم و در باغ گیاه شناسی با او قرار ملاقات گذاشتم.من  میخواستم با او صحبت کنم و او را متقاعد کنم دست از سر زندگی ام بردارد .


وی ادامه داد: چون میدانستم آرین قوی هیکل است از ترسم همراه خودم یک چاقو برداشتم.تا اگر لازم شد بتوانم از خودم دفاع کنم. من در ماشین با او صحبت کردم و گفتم مینا متاهل است و بهتر است به این رابطه کثیف پایان دهد. اما او حرفهای نامربوط به من زد .آرین می گفت عاشق همسرم شده و با او رابطه برقرار کرده است. او از من خواست تا مینا را طلاق دهم .از شنیدن حرفهای او عصبانی شدم و چاقویی را که همراه داشتن بیرون آوردم و چند ضربه به او زدم .من جسد را در باغ گیاه شناسی  رها و فرار کردم.  چاقو را نیز در میان راه به جوی آب انداختم  و به خانه برگشتم.
متهم گفت: من زندگی خوبی برای همسرم درست کرده بودم، ما در یک برج زندگی می کردیم و همه وسایل لوکس خانه را برای همسرم آماده کرده بودم، هرطور دوست داشت پول خرج می کرد و من برای تامین خواسته های او شبانه روز کار می کردم وقتی از همسرم خواستم آرین را رها کند گفت که اگر اینکار را بکند آرین آبرو ریزی راه می اندازد و آن زمان بود که متوجه شدم آرین از همسرم فیلم خصوصی گرفته و رابطه آنها در حد تماس تلفنی یا حرف عاشقانه نبوده است به همین خاطر هم تصمیم گرفتم خودم با او حرف بزنم اگراو حمله نمی کرد من  او را نمی زدم اما فکر می کنم او لایق مرگ بود و من هم برای دفاع از خودم دست به قتل زدم اگر اینکار را نمی کردم آرین من را می زد. 


 به دنبال اعتراف های این مرد و بازسازی صحنه جرم برایش کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.  قرار است وی  به زودی در دادگاه محاکمه شود .این در حالی است که اولیای دم برای او حکم قصاص خواسته‌اند.
به این ترتیب و با توجه به نحوه کشته شدن مقتول پلیس شوهر مینا را بازداشت کرد.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.