2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
زنی شوهرش را به خاطر خیانت کشت و پخت

زنی شوهرش را به خاطر خیانت کشت و پخت

زنی که شوهرش را به خاطر خیانت به قتل رسانده و جسدش را پخته بازداشت شد

جامعه پویا -زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. 


متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل ۲۲ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد. به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده از چندی قبل و با تماس زنی با پلیس اسلامشهر آغاز شد. این زن با حالتی هراسان اعلام کرد که متوجه بوی بدی از خانه همسایه‌مان شدم که به مشام می‌رسید. 


به موضوع مشکوک شدم و به مقابل خانه‌شان رفتم. زن همسایه وقتی مرا دید، شروع به گریه کرد و راز هولناکی را فاش کرد. او شوهرش را کشته و بعد از تکه‌تکه کردن جسدش، در حال پختن آن در دیگی بود اما عذاب‌وجدان باعث شد از من بخواهد با پلیس تماس بگیرم.پس از این تماس، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی اسلامشهر همراه بازپرس کشیک قتل در محل جنایت در منطقه گلشن اسلامشهر حاضر شدند. آن ها با ورود به این خانه با آثار خون روی دیوار و فرش روبه‌رو شدند. زن جوان تبعه افغانستان نیز وحشت‌زده در گوشه اتاق نشسته بود. 


 کارآگاهان در بررسی خانه با جسد تکه‌تکه‌شده مردی روبه‌رو شدند که بخشی از بدنش در دیگی روی اجاق گاز قرار داشت اما از سر مقتول اثری نبود.  با بررسی‌های مقدماتی بقایای جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و زن ۲۲ساله در تحقیقات مقدماتی به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: «همسرم من و دختر پنج‌ساله‌ام را کتک می‌زد و چند بار به من خیانت کرد. از این رفتار خسته شده بودم و به همین دلیل او را کشتم.»


سرهنگ علی آقاکارخانه، رئیس پلیس اسلامشهر با تایید این خبرگفت: «پس از گزارش این قتل، همکارانم در محل حاضر و متوجه شدند جسد مردی حدود ۳۸ساله در خانه‌اش تکه تکه شده است.»
منبع: خراسان

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.