2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
طرز تهیه پیتزا با نان تست خیلی فوری و خوشمزه

طرز تهیه پیتزا با نان تست خیلی فوری و خوشمزه

طرز تهیه پیتزا با نان تست را اینجا بخوانید

جامعه پویا -یکی از مواد اصلی پیتزا، خمیر پیتزاست اما این پیتزا که با نان تست و بسیار راحت درست می‌شود، نیازی به خمیر پیتزا ندارد شما می‌توانید به دلخواه و ذائقه خود از مواد غذایی دیگر که در منزل پیدا می‌شود مثل قارچ، گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای، ذرت  و مرغ پخته  را در این پیتزا استفاده کنید.

 

مواد لازم برای تهیه پیتزا با نان تست


 نان تست کوچک: 8 عدد
 سس کچاپ: به مقدار لازم
 سوسیس پپرونی: به مقدار لازم
 پنیر موزارلا: رنده شده 2 فنجان

 

 طرز تهیه پیتزا با نان تست


1-ابتدا فر را روشن و تا دمای 190 درجه سانتی گراد گرم کنید. سینی فر را با اسپری روغن کمی چرب کنید. نان های تست را داخل سینی بچینید.2-کمی از سس کچاپ روی نان ها بمالید به طوری که تمام سطح نان را بپوشاند.
3-سپس روی سس به میزان دلخواه پنیر موزارلا (پنیر پیتزا) بریزید. برش های پپرونی را روی تست قرار دهید. به دلخواه می توانید از مواد دیگر ( مثل فلفل دلمه ای، قارچ و ... ) هم استفاده کنید.4-تمام برش های نان را به همین ترتیب آماده کنید. سپس سینی را به مدت 5 دقیقه داخل فری که از قبل گرم شده است قرار دهید تا پنیرها آب شود. به همین سرعت و تنها بعد از 5 دقیقه این پیتزای ساده و فوری با نان تست آماده است و می توانید آن را نوش جان کنید.
  نکته: این پیتزای خوشمزه را در مایکروفر هم می‌توانید تهیه کنید. بسته به توان مایکروفر یک تا  3 دقیقه داخل آن  قرار دهید تا حدی که پنیر پیتزا آب شود.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.