2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مرگ زن مریوانی به خاطر جلوگیری از تعرض

مرگ زن مریوانی به خاطر جلوگیری از تعرض

زن مریوانی که خود را از ساختمانی به پایین پرت کرده بود جان باخته است

جامعه پویا -رئیس کل دادگستری استان کردستان دستور رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده مرگ زن جوان مریوانی را صادر کرد.
روابط عمومی دادگستری کردستان پنجشنبه شب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، رئیس دادگستری کردستان از دستگیری متهم با قرار بازداشت موقت خبر داد و به رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مریوان دستور داد موضوع را با سرعت و دقت پیگیری کنند و ابعاد مختلف حادثه را مورد بررسی ویژه قرار دهند.


بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده را در دادگاه کیفری یک استان صادر کرده و افزوده است: پرونده این حادثه باید توسط بازپرس و دادستان مریوان به سرعت و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گیرد.


براساس تحقیقات اولیه بازپرس دادگستری مریوان، در تاریخ ۱۴ شهریور سال جاری یکی از اراذل و اوباش این شهر، اقدام به گروگانگیری یک زن ۳۶ ساله به هویت «شلیر» اهل روستای چشمیدر از توابع شهرستان سروآباد کرد اما  وی از پنجره طبقه دوم ساختمان به پایین پرت شد و  بر اثر شدت جراحات وارده عصر پنجشنبه  ۱۷ شهریور در بیمارستان کوثر سنندج فوت کرد. گفته می شود فرد مذکور قصد تعرض به زن جوان را داشته است.
پیکر مرحوم شلیر با حضور گسترده مردم مریوان تشییع و به خاک سپرده شد، مردم مریوان در این مراسم خواستار اقدام سریع دستگاه قضا در رسیدگی به این پرونده  شده بودند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.