2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
طرز تهیه کوکوی سوسیس، شام فوری

طرز تهیه کوکوی سوسیس، شام فوری

یکی از غذاهایی که با سوسیس می شود درست کرد کوکو است که خیلی سریع آماده می شود.

جامعه پویا -کوکوی سوسیس برای کسانی که دنبال شام سریع و راحت هستید می تواند گزینه جذابی باشد. خوبی این غذا این است که غیر از مواد اصلی یعنی خود سوسیس، سیب زمینی و تخم مرغ بقیه مواد را می توانید به دلخواه و سلیقه خودتان کم و زیاد کنید.

 

دستور پخت کتلت سوسیس

بعد از آبپز کردن سیب زمینی ها نوبت به پوره کردن شان می رسد و بعد هم باید ذرت پخته، قارچ و فلفل دلمه ای را که ریز و نگینی کرده اید اضافه کنید. البته اگر دلتان خواست. وگرنه هیچ اجباری در اضافه کردن اینها وجود ندارد.

حالا پیاز را رنده کنید و آب آن را خوب بگیرید. این کار خیلی ضروری است. بعد نوبت رنده کردن سوسیس ها می رسد. یادتان باشد اگر به ازای هر یک سیب زمینی یک سوسیس استفاده کنید ترکیب شما متوازن خواهد شد. این دو را هم با همان پوره سیب زمینی ترکیب کنید. 

کتلت سوسیس را چطور درست کنیم

ادویه را هم در همین مرحله باید اضافه کنید. طبیعتا نمک که همه اضافه می کنند اما اگر دوستداشتید بد نیست کمی فلفل و آویشن هم به غذا بزنید. 

بنا به سلیقه خودتان می توانید کمی سبزی خشک هم به موادتان اضافه کنید. گشنیز، ترخون، ریحان و پونه غذا را هم خوش طعم می کند و هم عطر دل انگیزی به آن می دهد.

حالا سراغ آرد سوخاری بورید و بعد از اضافه کردن آن تخم مرغ ها را بشکنید و داخل مواد خوب ورز بدهید و سپس مقداری از مواد را مثل کتلت با دست شکل بدهید و آنها را سرخ کنید.
 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.