2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران سریال شبح را بگیر

خلاصه داستان و بازیگران سریال شبح را بگیر

سریال کره ای شبح را بگیر چند قسمت است + بازیگران را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال کره‌ای «شبح را بگیر» به کارگردانی سین یون سئوب سریالی است که از شبکه تهران یا همان شبکه پنج پخش می شود. 


بازیگران سریال شبه را بگیر


این سریال به نویسندگی سو وون ـ لی یونگ جو محصول ۲۰۱۹ کره جنوبی در ژانر درام ـ کمدی است و بازیگرانی همچون مون گیون یانگ، کیم سون هو، کی هون دو و ... در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

سریال شبح را بگیر


خلاصه داستانم سریال شبه را بگیر


«شبح را بگیر» روایت زندگی مون گئون یانگ در نقش یو ریونگ است. او برای حمایت از خواهرش تصمیم به انتخاب شغل افسری پلیس گرفته است. خواهر دوقلو یو ریونگ بیمار مبتلا به اوتیسم است که یو برای پیدا کردن او تصمیم می‌گیرد، به پلیس بپیوندد و با فعالیت در این کار بتواند قدمی‌برای پیداکردن او بردارد. اما او به‌خاطر حس عدالت جویی زیادی که دارد معمولا با رفتارهای تند و تیزش قوائد را رعایت نکرده و مرتب خودش را به دردسر می‌اندازد. او با گو جی سوک رییس پاسگاه آشنا می‌شود، گو جی سوک سعی می‌کند ضمن برطرف کردن خرابکاری‌های یو ریونگ با او نیز همکاری کند .


سریال شبح را بگیر چند قسمت است

 

سریال کره‌ای «شبح را بگیر» در ۲۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۱۹ پخش و ساعت ۲۳ همان شب و ۱۱صبح روز بعد تکرار می‌شود.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.