2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران سریال هتل دل لونا

خلاصه داستان و بازیگران سریال هتل دل لونا

هتل دل لونا چند قسمت است بعلاوه سایر اطلاعات

جامعه پویا -سریال هتل دل لونا سریالی کره ای است که در ژانر درام ساخته شده است. 
هتل دل لونا با بازی آی یو و یو جین گو که به ترتیب در نقش صاحب و مدیر هتلی که برای برآورده سازی نیاز ارواح ساخته شده است نقش‌آفرینی می‌کنند. این مجموعه توسط GT: st تولید شده و خواهران هونگ نویسندگان آن بوده‌اند و اوه چونگ-هوان نیز کارگردانی این مجموعه را بر عهده داشته است، این مجموعه از ۱۳ ژوئیهٔ ۲۰۱۹ تا ۱ سپتامبر ۲۰۱۹ از شبکه تی‌وی‌اِن پخش شد.

این سریال پربیننده ترین درام شبکه تی‌وی‌اِن در سال ۲۰۱۹ بود و آن را به یکی از پردرآمدترین درام‌های کره‌ای در تاریخ تلویزیون کابلی تبدیل کرد.

 

بازیگران سریال هتل دل لونا

 

لی جی یون و یو جین گو در طول مصاحبه برگزارشده برای هتل دل لونا
لی جی-اون (آی‌یو) در نقش جانگ مان وول
کیم گیو ری در نقش کودکی مان وول


خلاصه داستان سریال هتل دل لونا 


مالک بداخلاق هتل دل لونا (مهمان خانه ماه) به مدت ۱۳۰۰ سال. شخصیت او پس از ملاقات با گو چان-سونگ به تدریج آرام می‌شود.پس از یک سری اتفاقات که در نهایت توسط اولین عشقش، گو چونگ-میونگ به او خیانت شد، او در نهایت برای انتقام گرفتن افراد زیادی را کشت و برای کفاره گناهانش به دنبال مهمانخانه ماه برای مردگان گشت. وقتی آن را پیدا کرد، محکوم شد که مهمانخانه را اداره کند تا اینکه قلبش که اکنون با یک درخت کهن تجسم یافته بود، سرانجام تغییر کرد. او که به تناوب بین سرد/منزوی و بدخلق است، با گذشت قرن‌ها کینه دارد تا زمانی که گو چان-سونگ را ملاقات می‌کند و کسی که او را برای بهتر شدن تغییر می‌دهد. او به خاطر علاقه‌اش به لباس‌های عجیب و غریب و پر زرق و برق (او دارای بیش از صد لباس در این سری است) و نوشیدن مکرر شامپاین معروف است. او عاشق چیزهای گران قیمت و مجلل است و ماشین های مجلل زیادی مانند لندرور و جگوار دارد
یو جین گو در نقش گو چان-سونگ
کیم کانگ-هون در نقش کودکی چان-سونگ

هتل دل لونا
مدیر کل جدید هتل دل لونا، جانشین مدیر قبلی، نوه جون سوک. او فارغ التحصیل MBA از هاروارد است که به عنوان دستیار مدیر در یکی از برترین هتل‌های کره استخدام شده است. با این حال، به دلیل معامله‌ای که پدرش با جانگ من وول بیست و یک سال قبل انجام داد، چان سونگ مجبور می‌شود مدیر کل هتل مان وول، دل لونا شود و بر ترس‌هایش در مقابله با ارواح غلبه کند. دوراندیشی و منطقی بودن، او را در تضاد با مان-وول قرار می‌دهد، به ویژه اینکه تمایلات ولخرجی و اخاذی مان-وول را مهار می‌کند. هنگامی که او در هتل دل لونا مستقر می‌شود، او با شفقت و مهربانی ظاهر می‌شود، با تمرکز بر روی هر مشتری تمهیدات لازم را در مورد او می‌اندیشد، چان سونگ مشتاقانه بدنبال فهمیدن گذشته مان وول است تا از او در برابر ارتکاب گناهان بیشتر محافظت کند.


سریال هتل دل لونا چند قسمت است 


سریال هتل دل لونا در 16 قسمت تهیه شده و هر قسمت بین 70 تا 90 دقیقه است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.