2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
چرا خرید میوه خشک بهتر از شیرینی است

چرا خرید میوه خشک بهتر از شیرینی است

چرا میوه خشک بهتر از شیرینی است اینجا را بخوانید

جامعه پویا -به تازگی صنعت میوه خشک یا چیپس میوه در صنایع غذایی ایران رونق گرفته است. میوه خشک در واقع نوعی فراوری میوه است که طی آن زمان نگهداری انواع میوه را بیشتر می کند. این خوراکی خوشمزه  اگر به درستی تهیه شده باشد ماندگاری طولانی دارد. با توجه به اینکه میوه خشک بسیار خوشمزه است و مواد افزودنی ندارد بنابراین مصرف آن بسیار مفید است. 

میوه خشک در جعبه چوبی
چرا برای هدیه میوه خشک بخریم 


ما ایرانی‌ها زمانی که می خواهیم به دیدار کسی برویم یا از مریضی ملاقات کنیم شیرینی یا کمپوت می بریم. غافل از اینکه میوه خشک با توجه به سالم بودن آن می تواند گزینه بسیار بهتری باشد. همانطور که گفته شد میوه خشک مواد افزودنی ندارد. بنابراین فاقد قند غیر طبیعی و چربی است. بسیار خوشرنگ است و زمان ماندگاری آن اگر درست نگهداری شود بسیار زیاد است. ضمن اینکه شما می توانید از میوه ها در همه فصول استفاده کنید. کمپوت یا شیرینی به دلیل شهد زیاد و قند بالا مخصوصا برای دیدار با بیمار چندان موثر و خوب نیست و حتی ضرر هم دارد اما میوه خشک می تواند برای بیمار بسیار مفید باشد. 
ضمن اینکه هزینه ای که برای یک کیلو میوه خشک مخلوط می کنید با هزینه ای که برای یک جعبه شیرینی می کنید تقریبا برابر است یا حتی در مواردی ارزانتر هم تمام می شود. 

میوه خشک در ظرف کریستالی
میوه خشک مخلوط بهتر است یا تک محصول


میوه خشک را می توانید هم به صورت مخلوط تهیه کنید و هم به صورت تک محصول خریداری کنید. ویژگی میوه خشک مخلوط این است که اولا قیمت مناسبی برای شما تمام می شود و دوم اینکه انواع میوه رنگی را می توانید تهیه کنید. میوه هایی چون انبه و توت فرنگی میوه خشک‌های گرانی هستند اما اگر میوه مخلوط تهیه کنید هم حجم بیشتری میوه خریداری کرده اید و هم از میوه های گران قیمت در بسته مخلوط دارید و هم اینکه بسته رنگی و زیباتری دارید. 

میوه خشک در ظرف جار
بسته بندی میوه خشک


نگران بسته بندی میوه خشک نباشید. چون میوه خشک بابا عنایت در بسته بندی‌های متنوعی میوه خشک را ارائه می دهد. شما می توانید 12 نوع میوه خشک تابستانی و پاییزه و زمستانی به صورت مخلوط  را در یک کیلو میوه خشک و بسته بندی دلخواه خود سفارش دهید.


چرا از بابا عنایت میوه خشک بخریم 

بابا عنایت


میوه خشک بابا عنایت هیچ نوع نگهدارنده یا افزودنی ندارد و با کیفیت بسیار بالا تهیه می شود. بابا عنایت میوه خشک را در بسته های متنوع ، ظرف چوبی ، ظرف جار، ظرف کریستالی ، جعبه و پاکت کرافت ارائه می دهد. می توانید 12 نوع  میوه خشک را به صورت مخلوط یا به صورت جداگانه تهیه کنید. ارسال میوه خشک از سوی مجموعه بابا عنایت در سریع‌ترین زمان ممکن است و خرید بالای 800 هزار تومان نیز ارسال رایگان دارد. اگر درباره میوه خشک سوالی دارید یا می خواهیداز مجموعه بابا عنایت خرید کنید می توانید با شماره تماس 09218807838 یا به پیج اینستاگرام ما @baba_enaayat

تماس بگیرید. صفحه ما در تلگرام را هم با آدرس babaenaayat دنبال کنید. می توانید هشتگ #بابا_عنایت را هم جستجو کنید.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.