2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مهتاب ثروتی بازیگر نقش غزاله در سریال مترجم

بیوگرافی کامل مهتاب ثروتی بازیگر نقش غزاله در سریال مترجم

بیوگرافی مهتاب ثروتی بازیگر نقش غزاله در سریال مترجم را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مهتاب ثروتی بازیگر جوان و کم کار کشورمان که در سریال مترجم نقش غزاله را بازی می کند شخصیت اصلی داستان است. 
مهتاب ثروتی متولد سال 70 است. او از سال 93 بازیگری را آغاز کرده و کارهای گزیده و موثری را انجام داده است. 
فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته عکاسی است و  از عکاسی در سریال تلویزیونی آغاز کرد و حال به عنوان بازیگر وارد تئاتر و تلویزیون شد.


زندگی خصوصی مهتاب ثروتی


مهتاب ثروتی بازیگر محبوب ایرانی در یک خانواده ۵ نفره به دنیا آمده است و دارای یک خواهر به نام نگین و یک برادر به نام امیر دارد. او فعالیت عکاسی خود را از سال ۱۳۹۰ در سن ۲۰ سالگی آغاز نمود و سپس در سال ۹۲ به عنوان عکاس در فیلم “آخرین زمزمه” حضور پیدا کرد. در نتیجه وی در کنار عکاسی به سوی بازیگری کشیده شد و تا اینکه در سال ۹۳ وقتی ۲۳ سال سن داشت اولین فعالیت خود را با تئاتر نمایشی به نام ” ایران استرالیا” با کارگردانی سجاد افشاریان تجربه نمود.

مهتاب ثروتی
مهتاب ثروتی برای اولین بار در سریال کیمیا بازی کرد او نقش سلما را بر عهده داشت. پس از آن در سال ۱۳۹۳ فعالیت سینمایی خود را با فیلم ” متولد ۶۵” با کارگردانی مجید توکلی  در نقش دختر جوان تجربه نمود. سپس در سریال سرباز نقش آفرینی کرد. 
مهتاب ثروتی در سریال خاتون نیز بازی کرد. او در این سریال نقش ماری را بازی می کرد و یکی از بازیهای ماندگارش را کنار اشکان خطیبی و نگار جواهریان به نمایش گذاشت. 


مهتاب ثروتی در نقش غزاله در سریال مترجم


مهتاب ثروتی با نقش غزاله در سریال مترجم بازی کرده است. او در این سریال نقش دختری را بازی می کند که هوش بالایی دارد و استعداد او برای خلافکار شدن دردسرهایی را برای خانواده اش درست می کند. برادر غزاله در تصادفی کشته شده و حالا غزاله به دنبال قاتل اوست و دردسرهایی درست می کند. 
مهتاب ثروتی در این سریال در کنار مارال بنی آدم، مهرانه مهین ترابی و پانته آ پناهی ها بازی کرده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.