2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال شهباز : آیا علیرضا و نجوا با هم ازدواج می کنند

سریال شهباز : آیا علیرضا و نجوا با هم ازدواج می کنند

آیا نجوا و علیرضا در سریال شهباز عاشق هم می شوند

جامعه پویا -سریال جاسوسی امنیتی شهباز ماجرای زندگی دختر جوانی به نام نجوا است که یک هکر قهار بوده و به خاطر همین هم چند سالی زندانی شده است. نجوا دختر جوان و نخبه کامپیوتر و برنامه نویسی است او هکر است و پس از اینکه از زندان آزاد شد دیگر به سمت کارهای خلاف نرفت اما دوستش مهری  به خاطر آلوده شدن یکی از دانش آموزانش به هک از سوی هکر شناسایی شده و به قتل می رسد. 


حالا نجوا قصد دارد انتقام مهری را بگیرد. او تصمیم می گیرد با نیروهای امنیتی همکاری کند تا بتواند ارغوان هکری که با نفوذ به قسمت های حساس و امنیتی در ایران فاجعه به بار بیاورد را به دام بی اندازد. 

نجوا در سریال شهباز


گذشته عاشقانه علیرضا و نجوا


نجوا ( مهدخت مولایی ) و علیرضا ( میلاد میرزایی ) در یک دانشکده درس خواندند آنها چند سالی رابطه عاشقانه با هم داشتند اما زمانی که نجوا اقدام به هک می کند و زندانی می شود علیرضا او را ترک می کند. حالا آنها دوباره مجبور به همکاری هستند و عشق سالهای دور دوباره شعله گرفته است. 
علیرضا از سوگ عشق نجوا نتوانسته خارج شود و تلاش مادرش برای اینکه بتواند دوباره فرزندش را به سمت ازدواج ببرد ناکام مانده است. از سوی دیگر نجوا خواستگاری دارد که علیرضا نسبت به او حسادت می کند. اما گذشته تلخی که با نجوا داشته مانع از آن می شود که بتواند عشق خود را نسبت به نجوا بیان کند. 


حالا باید دید همکاری این دو در یک پروژه فوق امنیتی می تواند باعث شود تا نجوا و علیرضا که هنوز به هم علاقه دارند دوباره به سمت هم برگردند ؟ مادر علیرضا که به دنبال آن است که فرزندش ازدواج کند آیا رضایت می دهد پسرش با یک سابقه دار ازدواج کند؟


همه اینها چالش هایی است که علیرضا در راه رسیدن به نجوا با آن روبه رو است. از سویی خسروی مرد عاشق که همه کار برای نجوا کرده اما هنوز نتوانسته توجه او را جلب کند چه سرنوشتی خواهد داشت؟ 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.