2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بیوگرافی کامل قمر خلف بازیگر نقش ریما در سریال حبیب

بیوگرافی کامل قمر خلف بازیگر نقش ریما در سریال حبیب

بیوگرافی کامل قمر خلف بازیگر نقش ریما در سریال حبیب

جامعه پویا -قمر خلف  (Qamar Khalaf)    بازیگر نقش ریما در سریال حبیب است. او یک بازیگر مطرح سوری است .
قمر خلف متولد 9 آوریل 1979 است و زندگی پر فراز و نشیبی داشته است. او یکی از بازیگران معترض سوری بوده است. 

 

 زندگی هنری قمر خلف

قمر خلف از سال 1998 وقتی 19 ساله بود با سریال «بثور القیشانی» بازیگری را آغاز کرد و با سریال «دختران خانواده» شناخته شد.
در دوران تحصیل در دانشکده روزنامه نگاری، از سال 1377 به عنوان بازیگر شروع به کار کرد و اولین حضورش در سریال سفر و همام القیشانی در فصل سوم آن بود که در آن شخصیت لامیس را ارائه کرد. الهلالی، نزار قبانی و سلطانه در نمایش اردنی با فارغ التحصیلی خود را وقف کار هنری کرد. در فصل رمضان سال 2009، دو تا از مهم‌ترین نقش‌های تلویزیونی خود را ارائه کرد که طی آن در سریال راه زنبور، با معرفی شخصیت «وداد»، مادر چهار جوان، نامزد دریافت جایزه «ادونیا» شد. پس از گذراندن 20 سال به ناحق از زندان خارج می شود و پس از جدایی هر یک از آنها سعی در جستجوی فرزندانش می کند.در خانواده ای متفاوت و سری دوم آن زمان شرم بود که در طی آن شخصیت بی رحم "همسر صباح" معرفی شد که سعی در تصاحب و کنترل شوهرش دارد.

ریما در سریال حبیب
زندگی خصوصی قمر خلف
 

در سال 1991 یکبار ازدواج کرد که این زندگی به جدایی ختم شد که ثمره اش یک فرزند دختر است وی در سال 2011 در 32 سالگی برای بار دوم با «مهیار خدور» ازدواج کرد .
وی در المیادین استان دیرالزور به دنیا آمد و سپس در کودکی به استان حلب نقل مکان کرد و پس از اخذ دیپلم دبیرستان سعی کرد در مؤسسه عالی هنرهای دراماتیک تحصیل کند، اما شرایط خاص مانع از ادامه تحصیل شد. او در دانشکده روزنامه نگاری دانشگاه دمشق تحصیل کرد.
او پس از دستگیری و زندانی شدن مدت ها به دلیل برخی دیدگاه های سیاسی که بیان کرده بود رنج کشید و در اواخر سال 1388 از همسر اولش هم جدا شدو در پایان سال 1390 پس از یک داستان عاشقانه با مهیار خدور هنرمند ازدواج کرد. دخترشان آنات و در مارس 2018 صاحب پسرشان «فیض» شدند.

قمر خلف

بازی در سریال ایرانی حبیب 

 

سریال حبیب سریالی ایرانی و سوری است که ماجرای رشادت های نیروهای امنیتی ایران در سوریه برای نجات این کشور از دست داعش است. بازیگر اصلی این سریال امین زندگانی در نقش حبیب است. قمر خلف نقش یک مامور پلیس به نام سروان ریما را بازی می کند. این سریال در سوریه بازتاب زیادی داشته است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.