2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل هدا زین العابدین بازیگر نقش مارال در سریال رهایم کن

بیوگرافی کامل هدا زین العابدین بازیگر نقش مارال در سریال رهایم کن

بیوگرافی کامل هدا زین العابدین بازیگر نقش مارال در سریال رهایم کن را اینجا بخوانید

جامعه پویا -بیوگرافی کامل هدا زین العابدین بازیگر نقش مارال در سریال رهایم کن
هدا زین العابدین بازیگر جوان ایرانی است که در سریال رهایم کن نقش مارال را بازی می کند. 
هدی زین‌العابدین (زاده ۲۳ خرداد ۱۳۶۸)، هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.

هدی زین‌العابدین کار حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی آغاز نمود. وی در رشته گرافیک فارغ‌التحصیل شده‌است و در رشته عکاسی نیز فعال است. هدی زین‌ العابدین کار مدلینگ نیز انجام می‌دهد. او با بازی در سریال سقوط یک فرشته در نقش فاطمه به اوج شهرت دست یافت.

سریال رهایم کن هدا زین العابدین
زندگی خصوصی هدا زین العابدین


این بازیگر جوان کشورمان در یک خانواده پنج نفره متولد شد و یک خواهر و یک برادر دارد و پدرش مغادار بوده و مادرش سالهاست که فوت کرده است. او  از سن نوجوانی کارش را با مدلینگ آغاز کرد و از مسیر تیزرها و تبلیغات و آگهی های بازرگانی توانست وارد هنر بازیگری شود و مدتی هم تبلیغات یک کارخانه برنج را عهده دار بود.
این بانوی هنرمند در اولین تجربه بازیگری اش در سریال آشپزباشی به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 88 مقابل دوربین رفت و در این سریال در سکانسی کوتاه ایفاگر نقش یک خبرنگار بود.

اولین تجربه سینمایی هدی زین العابدین مربوط به بازی او در فیلم خانه روشن ساخته وحید موسائیان در سال 84 است که در این فیلم در سکانس هایی کوتاه ایفای نقش کرد و بعد از آن در چند تله فیلم و فیلم سینمایی هم نقش های کوتاهی را ایفا کرد.
هدا زین العابدین هنوز ازدواج نکرده است. او از زندگی خصوصی اش چیز زیادی منتشر نکرده و به نظر می رسد غم از دست دادن مادر همچنان او را تحت تاثیر قرار داده است. 


هدا زین العابدین در نقش مارال در سریال رهایم کن


هدا زین العابدین در سریال رهایم کن نقش مارال را بازی می کند. سریال رهایم کن ساخته شهرام شاه حسینی است و محسن تنابنده، هوتن شکیبا ، یوسف تیموری و ... در آن بازی کرده اند. داستان این سریال ماجرای دو برادر است که عاشق یک دختر به نام مارال می شوند. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.