2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
انتقاد تند و ابراز پشیمانی سیاوش طهمورث از بازی در سریال صفر21

انتقاد تند و ابراز پشیمانی سیاوش طهمورث از بازی در سریال صفر21

سیاوش طهمورث بازیگر نقش بابا غفور در سریال صفر 21 از این سریال انتقاد کرد جزئیات را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -اولین ساخته طنز جواد رضویان و سیامک انصاری همچنان با حاشیه همراه است و اینبار سیاوش طهورث  درباره بازی در این سریال صحبت کرده است. 

سیاوش طهمورث؛ بازیگر پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با صبا درباره تجربه حضور در سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان گفت:
«زمانی که فیلمنامه این مجموعه به دستم رسید کار را پسندیدم چراکه احساس کردم این سریال با دیگر آثار طنز متفاوت است اما متاسفانه آنچه ساخته شد ، چیزی نبود که در فیلمنامه خوانده بودم و به همین دلیل چندان از حضورم در این سریال راضی نیستم.

بیشتر ببینید: فیلم خنده دار از پشت صحنه سریال صفر21

 

سریال صفر21

البته این کار توانسته رضایت مردم را جلب کند و در مقایسه با برخی کارهای سطحی طنز ، این اثر از کیفیتی بالاتر برخوردار است. البته برای حضور در ادامه کار با عوامل سازنده قرارداد دارم و باید در فصل بعدی هم حضور داشته باشم»
این در حالیست که حضور یک خواننده تازه کار در قسمت های اول این سریال نیز با واکنش‌هایی همراه بود و کپی‌کاری او مورد انتقاد شدید منتقدان قرار گرفت . آنها انتقاد خود را به سمت سیامک انصاری و جواد رضویان نشانه رفتند و از اینکه قبول کردند چنین خواننده ای در سریال بازی کند انتقاد کردند. 

 

بیشتر ببینید: سکانسی خنده‌دار از سریال صفر21؛ وانت نمادی از ایران ما!

همچنان خبرهایی از فصل دوم سریال صفر21 به گوش می‌رسد. بازیگران اصلی این سریال جواد رضویان و سیامک انصاری و سروش جمشیدی هستند که سابقه کار طولانی مدت با مهران مدیری را داشته اند. پدیده این سریال افشین اقایی است که او نیز در چندین سریال دستیار کارگردان مهران مدیری بوده است. 
منتقدان علاوه بر اینکه به حضور خواننده‌ای کپی‌کار در این سریال واکنش نشان دادند لهجه اغراق شده جوان رضویان را هم به باد انتقاد گرفتند و شوخی‌ ها را دم دستی خوانده اند. 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/10/23
سروش جمشیدی یک عشق به تمام معناس واقعاااااا... همیشه بدرخشید آقای عشقققققق سروش❤️❤️❤️❤️❤ جمشیدی
soroush.jamshidy.siayash.jamshidy 1399/10/23
فقط از تو همشون سروش جمشیدی عشقه... با اون بغضایی که میکنه خیلی جیگره❤️... من خیلی بازی های سروش جمشیدی رو دوس دارم و امید وارم هرجا که هستن سلامت باشن و سربلند با اون پسر جیگرشون سیاوش کوچولوی ععععشققق... عاشقتونمممممم
ناشناس 1399/09/01
افتضاحه اصلا داستان نداشت ... فیلمنامه کاملا شلخته و غیر منسجم و بدون حتی شوخی های طنز آمیز بود کار غیر سازمان یافته بود بخصوص لهجه رضویان ، بازی جدی سیامک انصاری که طنز درش دیده نمیشد امیدوارم نظرم منتشر بشه با تمام احترامی که برای اعضای سازنده قائلم ولی اگه قراره فصل ۲ ساخته بشه بهتره نویسنده و کارگردان تغییر پیدا کنه یه فیلم یا سریال خوب نیاز به بازیگر های زیاد نداره .
... 1399/08/30
خیلیییی سریال قشنگی هستش واقعا از ته دل دوسش دارم مخصوصا شادی رو با این بازی قشنگ و دیالوگ (بدم میاد)
ناشناس 1399/08/29
من همیشه کارهای رضویان را که در کارهای مدیری بود نگاه میکردم و می خندیدم حتی از آنها تعریف می کردم ولی متاسفانه بخش اول را که دیدم خیلی لوس و مسخره همه بازی میکردن به خصوص خانم ها که خیلی افتضاح بودند مگر لازم بود در خانه های آنچنانی بازی کنند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.