2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
بیوگرافی محمد ولی زادگان بازیگر نقش مقصود در سریال قهوه ترک

بیوگرافی محمد ولی زادگان بازیگر نقش مقصود در سریال قهوه ترک

بیوگرافی کامل محمد ولی زادگان بازیگر نقش مقصود در سریال قهوه ترک را اینجا بخوانید

جامعه پویا -محمد ولی زادگان بازیگر جوانی که در سریال قهوه ترک نقش مقصود جوان افغانستانی را بازی کرده است تجربه جدیدی در بخش نمایش خانگی را می گذراند. 
محمد ولی زادگاه متولد سال 65 است، او با سریال سایه بان به شهرت رسید و موفق شد پس از آن در فیلم تختی بازی کرد و یکی از بهترین نقش‌های خود را ارائه داد. 

 

مقصود در قهوه ترک
 محمد ولی زادگان با بازی در سریال تلویزیونی «سایه بان» در نقش سعید به شهرت رسید. سریال «سایه بان» کاری از جمشید و نوید محمودی بود و ولی‌زادگان در این سریال در کنار بازیگرانی نظیر مجتبی پیرزاده، هستی مهدوی‌فر، محمدرضا غفاری و امین تارخ به نقش‌آفرینی پرداخت. 
با وجود این‌که سعید، شخصیت اول قصه نیست، اما نقش پررنگی در سریال دارد و زندگی‌اش پر از چالش‌های فراوان است. از یک سو نمی‌خواهد شرمنده همسرش نسترن (هستی مهدوی‌فر) شود و از سوی دیگر دوست ندارد پیش برادر همسرش (ناصر) کار کند.


زندگی حرفه ای محمد ولی زادگان


محمد ولی زادگان هرچند با سریال سایه بان به شهرت رسید اما کارهای فاخر دیگری نیز در کارنامه کاری‌اش دارد. 
جمشیدیه، روشن، غلامرضا تختی، شهربانو، شیطان وجود ندارد و سریال سیاوش از جمله کارهای دیگر محمد ولی زادگان است. 
زندگی خصوصی محمد ولی زادگان
محمد ولی زادگان از جمله بازیگرانی است که در زندگی خصوصی‌اش بسیار بی حاشیه است. او در واقع سعی می کند از زندگی خصوصی‌اش چیزی منتشر نکند. محمد ولی زادگان هنوز ازدواج نکرده است و فعلا تمرکزش روی کارش است. 


مقصود در سریال قهوه ترک


بعد از بازی موفق در سریال سیاوش حالا محمد ولی زادگان در نقش مقصود در سریال قهوه ترک بازی کرده است. 
محمد ولی زادگان در این سریال نقش جوانی افغانستانی به نام مقصود را دارد که به صورت قاچاق وارد ترکیه می شود تا به دنبال همسرش برود همسری که مدتی است به دلیل وضعیت افغانستان از آنجا فرار کرده و خبری از او نیست. 
محمد ولی زادگان در این سریال با سارا رسول زاده در نقش ترانه و حامد بهداد و امیر جعفری هم بازی است و از بازیگران اصلی این سریال است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.