2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
جزئیات جدید از طلاق نیوشا ضیغمی از زبان خودش

جزئیات جدید از طلاق نیوشا ضیغمی از زبان خودش

جزئیات جدید از طلاق نیوشا ضیغمی از همسر ثروتمندش را اینجا بخوانید

جامعه پویا -نیوشا ضیغمی سلبریتی کم کاری است که ازدواج او با مردی ثروتمند و تاجر خبرساز شد. این ازدواج نیوشا ضیغمی را باز هم با حاشیه مواجه کرد اما حاشیه‌ها اینبار شکل دیگری بود. 
خبر طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش دو سال پیش علنی شد، او با پاک کردن عکس‌های مشترک با همسرش به صورت غیر مستقیم خبر از جدایی از همسرش داد. 
او حالا در گفت و گویی ویدئویی از اینکه چطور تبدیل به یک انسان دیگر شد تبدیل شد. 
نیوشا ضیغمی مرگ پدرش را یکی از تلخ‌ترین اتفاقات زندگی دانست و بعد به صورت غیرمستقیم به طلاقش اشاره کرد 
او گفت: در زندگی من اتفاقی افتاد که مثل یک زندگی 8 ریشتری همه چیز را تغییر داد. 

نیوشا ضیغمی
او گفت: آن اتفاق زندگی من را نابود کرد و من دیگر ادم سابق نخواهم شد. مثل فیلم سیندرلا که با چوب جادویی زندگی‌اش دگرگون شد من هم زندگی‌ام دگرگون شد و همیشه سخت‌ترین اتفاقات زندگی آدمها دریچه ای برای رشد آنها خواهد شد. 
نیوشا ضغمی پارسال با انتشار عکسی از شناسنامه‌اش که مهر طلاق در ان زده شده بود شعری از فروغ را منتشر کرد با این مضمون : و این منم زنی تنها در آستانه ای فصلی سرد.


حالا مصاحبه نیوشا ضغیمی درباره سخت ترین سکانس زندگی‌اش جزئیات بیشتری را از طلاق از مرد ثروتمند زندگی‌اش برملا کرده است. 
نیوشا ضغمی چند سال قبل سر صحنه فیلم‌برداری با یک تاجر نقره آشناشد و با او ازدواج کرد. او در مصاحبه با مهران مدیری گفته بود ثروت یکی از معیارهای او برای ازدواج است و انتخاب همسرش هم خالی از این معیار نبوده است. او یک فرزند 6 ساله دارد. 
نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر 1359 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است.
عد از دانشگاه، در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به مسعود جعفری جوزانی (کارگردان) برای سریال «در چشم باد» معرفی شد.
ضیغمی با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.