2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
بیوگرافی کامل محسن قصابیان بازیگر نقش  بازپرس صدرا حسینی در سریال بازپرس

بیوگرافی کامل محسن قصابیان بازیگر نقش  بازپرس صدرا حسینی در سریال بازپرس

بیوگرافی محسن قصابیان بازیگر نقش بازپرس صدرا حسینی در سریال بازپرس را اینجا بخوانید

جامعه پویا -محسن قصابیان بازیگری است که با فیلم منصور به شهرت رسید و در سریال بازپرس نقش صدرا حسینی را بازی می کند. 
صدرا حسینی بازپرس مبارزه با فساد در بندرعباس است که درگیر پرونده ای پیچیده می شود که طی آن برنج های آلوده به کشور وارد کرده اند. 
محسن قصابیان ، متولد 1 مرداد 1348 در قوچان خراسان ، بازیگر و کارگردان است.


 او ، فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش با گرایش بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد که با تئاتر شروع کرد و سال 1371 با فیلم سینمایی «تونل» جلوی دوربین رفت 
در سال 1398 با حضور در فیلم سینمایی «منصور» به شدت دیده شد و تجربه نویسندگی و مجری گری هم دارد، همچنین سالهاست ازدواج کرده که ثمره اش یک فرزند پسر است.
محسن قصابیان فعالیت خود را بعنوان بازیگر تئاتر از سال 1369 وقتی 21 ساله بود با نمایش «بلبشو» به کارگردانی حسین پور در تئاترشهر شروع کرد.
خیلی زود با تئاتر دیده شد و چند سال بعد در سال 1371 با فیلم سینمایی «تونل» به کارگردانی مجتبی زارعی بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد
وی سپس در سال 1374 با مجموعه تلویزیونی «آخرین بازمانده» وارد قاب تلویزیون شد.

بازپرس صدرا حسینی
محسن قصابیان در سال 1398 با حضور در فیلم سینمایی «منصور» که به زندگی منصور ستاری می پرداخت در جشنواره سی و نه فجر دیده شد
با شروع اکران این فیلم از 19 آبان 1400 او در نقش اول آن بسیار مورد توجه قرار گرفت. 
او سپس یک سریال برای تلویزیون بازی کرد که چندان مورد استقبال قرار نگرفت. سریال موج اول که به موضوع درگیری کادر درمان در کرونا پرداخته بود به دلیل کارگردانی و قصه بسیار ضعیف خوب دیده نشد. 


بازپرس صدرا حسینی در سریال بازپرس


محسن قصابیان حالا با سریال بازپرس در نقش صدرا حسینی نقش آفرینی کرده است. او نقش اول این سریال را بازی می کند و بازپرسی است که قصد دارد در یک عملیات پیچیده منشاء ورود چندین تن برنج آلوده به کشور را شناسایی کند. 
سریال بازپرس سریالی در 30 قسمت است که بر اساس پرونده های واقعی ساخته شده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.