2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
جزئیاتی از مشکلات بهاره رهنما بعد از طلاق

جزئیاتی از مشکلات بهاره رهنما بعد از طلاق

بهاره رهنما از عوارض جدایی از پیمان قاسم خانی می گوید

جامعه پویا -بهاره رهنما که هنرپیشه ای جنجالی بوده و همیشه نیز رفتارهایش با واکنش هایی در فضای مجازی روبه رو شده است درباره تاثیر جدایی اش از پیمان قاسم خانی گفته است. 

بهاره رهنما در گفتگو با خبر آنلاین گفته است: «هفت سال است که در تلویزیون ایران ممنوع‌ الفعالیت هستم. وارد محل آفیش صداوسیما که می‌شوم، پرسنل سکته می‌کنند، انگار نارنجک به خودم بستم و یکدفعه همه با هم تماس می‌گیرند که بهاره رهنما آمده است.»

او ادامه می‌دهد: «بعد از جدایی اولم عملاً از سینمای ایران کنار گذاشته شدم و هیچ دفتر فیلمسازی‌ای از من نخواست که در فیلمی بازی کنم. اگرچه ایشان آدم محترمی بود ولی بسیاری از همکاران برای اینکه ترجیح می‌دادند که با فیلمنامه‌های ایشان کار کنند، ناخودآگاه من را از این فضا کنار گذاشتند. ایشان هیچ‌گاه سعی نکردند که برای من مشکلی ایجاد کنند ولی من آن کسی بودم که محکوم شدم.»

رهنما ادامه می‌دهد: «من تا قبل از ۴۰ سالگی فکر می‌کردم که زن بسیار باهوشی هستم، اما فضای مجازی به من نشان داد که هوش یک چیزی است که به نسبت شرایط روز باید به روز رسانی شود.»
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.