2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی کامل گیتا راد بازیگر نقش محا  یا مهابانو در سریال رحیل

بیوگرافی کامل گیتا راد بازیگر نقش محا یا مهابانو در سریال رحیل

بیوگرافی کامل گیتا راد بازیگر نقش محا در سریال رحیل

جامعه پویا -سریال رحیل عاشقانه ای تاریخی است که گیتا راد بازیگر جوان نقش محا را در آن بازی می کند. 
محا دختری باهوش و بسیار زیباست که برای تحقق آروزهای مادرش دست به کارهایی می زند و اتفاقا دچار حوادثی می شود. 
گیتا راد بازیگر بسیار جوانی است. به نظر می رسد رحیل اولین کار اوست که نقش اول سریال را هم بازی می کند. گیتا راد متولد دهه 70 است و توانایی اش در بازیگری باعث شده تا مسعود آب پرور او را برای نقش اصلی سریال انتخاب کند. 
از گیتا راد و شرایط زندگی اش اطلاعاتی در دست نیست او در شبکه های مجازی حضور ندارد و تا کنون اطلاعاتی هم از او منتشر نشده است. با این حال در همین حد از این بازیگر می دانیم که حضورش در کلاس های بازیگری توانایی او را به رخ کشید. البته گیتا راد به عنوان شاعر هم وجود دارد که معلوم نیست تشابه اسمی است یا همین بازیگر جوان کشورمان است. 

سریال رحیل
محا در سریال رحیل


به نوشته جام جم قصه اصلی سریال رحیل مربوط به شخصیتی به نام محا با بازی گیتا راد (عربی) است. او دختری است که برای عمل به وصیت مادرش، به کربلا می‌رود و بعد از بازگشت، به فکر برپایی تعزیه و زنده کردن یاد حضرت زینب(س) می‌افتد آن هم در دورانی که تنها چند سال تا پایان سلسله قاجار مانده و محدودیت‌های محا برای این کار، به‌وضوح دیده می‌شود.
گیتا راد چهره شناخته‌شده‌ای نیست و در این کار، برای اولین‌بار یک نقش جدی را در تلویزیون ایفا می‌کند. محوریت قصه با بازی محا، متمرکز بر نقش زنان و تاثیرگذاری آنها در طول تاریخ است.
در قسمت اول سریال دیدیم که همه در امارت در حال تدارک برای آمدن محابانو هستند و غبار از امارت می روبند. با آمدن محا همه چیز بهم می ریزد اما این دختر جوان سعی می کند هر طور شده وصیت مادرش را عمل کند.


زندگی شخصی گیتا راد بازیگر نقش محا


از زندگی گیتا راد هیچ اطلاعاتی در دست نیست و نمی دانیم آیا او ازدواج کرده یا خیر. برای اینکه بدانیم این بازیگر جوان کیست باید منتظر انتشار اطلاعات از سوی خودش باشیم. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.