2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور رسما ازدواج کردند

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور رسما ازدواج کردند

مهدی پاکدل بعد از دو سال رابطه با رعنا آزادی ور بالاخره به صورت رسمی با او ازدواج کرد. جزئیات را اینجا بخوانید.

جامعه پویا - بعد از دو سال شایعه و خبر ارتباط نزدیک مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور بالاخره همسر برادر مهدی پاکدل خبر ازدواج این دو سلبریتی را اعلام کرد. 


 عاطفه رضوی، بازیگر و همسر حسین پاکدل (برادر مهدی پاکدل) در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر از ازدواج این دو را اعلام کرد. 

بیشتر بخوانید: اولین واکنش همسر دوم مهدی پاکدل به خبر ازدواجش

مهدی پاکدل در نخستین ازدواج خود با بهنوش طباطبایی ازدواج کرده بود که بعد از مدتی به جدایی ختم شد و خبر جدایی این دو بازیگر سینما نیز بسیار خبرساز بود.

 

مهدی پاکدل و همسرش
شایعه ارتباط مهدی پاکدل (همسر سابق بهنوش طباطبایی) و رعنا آزادی‌ور (بازیگر درباره الی و مارمولک) از دو سال پیش شنیده می‌شد. آنها در موزیک ویدیوی «ابر می‌بارد» همایون شجریان حضور مشترک داشتند و به تازگی نیز در فیلمی با نام «لحظه‌ای و دیگر هیچ» ایفای نقش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل رعنا آزادی ور همسر جدید مهدی پاکدل

عاطفه رضوی در پستی که در اینستاگرامش منتشر کرده نوشته است: دوستتان دارم خصوصا کنار هم بودنتان مبارکمان باد. مهدی پاکدل نیز با استیکر گل از همسر برادرش تشکر کرده است. 

هرچند خبر جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل با پاک کردن عکس های همدیگر از صفحه اینستاگرامشان به گوش طرفدارانشان رساند اما سال گذشته بالاخره بهنوش طباطبایی درباره آن صحبت کرد و گفت که روزهای سختی را گذرانده است. مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور هردو هنرپیشه هستند و حضورشان کنار همدیگر در دوسال گذشته شایعه ارتباط عاطفی این دو را قوت داده بود. حضور رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در مراسم فوت استاد شجریان این شایعه را به یقین تبدیل کرد. آنها کنار همایون شجریان و سحر دولتشاهی استاد شجریان را به خانه ابدی بدرقه کردند. 

بهنوش طباطبایی چند ماه قبل خبر از قبولی اش در دکتری روانشناسی داد و کارت دکتری اش را نیز منتشر کرد. او بعد از جدایی از مهدی پاکدل تحصیل را برگزید و بعد از چند کار سینمایی ادامه تحصیل داد و دکتری روانشناسی گرفت. بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل سال 95 از هم جدا شدند آنها سال 89 با هم ازدواج کرده بودند.

 

 


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.