2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل میلاد میرزایی بازیگر نقش حسام در سریال شرم

بیوگرافی کامل میلاد میرزایی بازیگر نقش حسام در سریال شرم

میلاد میرزایی بازیگر و هنرمند ایرانی است. او در سریال شرم که آخرین کار مرحوم سیروس گرجستانی است نقش حسام را بازی کرد. بیوگرافی کامل او را بخوانید

جامعه پویا -میلاد میرزایی هنرمند جوان کشورمان که با بازی در نقش های مختلف خوش درخشیده است در موسیقی نیز فعالیت دارد. 
میلاد میرزایی متولد 31 شهریور سال 69 است و در بابل به دنیا آمده است. او از کودکی به هنر علاقمند بود و صدای  خوب او باعث شد تا وارد دنیای موسیقی و سپهر بازیگری شود. میلاد میرزایی دانش اموخته رشته بازیگری است. 


صدای خوبش میلاد میرزایی را به سمت دوبله کشاند و او مدتها دوبلر و گوینده رادیو بود. هرچند در این مدت تئاتر هم کار می کرد و بازیگر درخشانی در تئاتر بود. 


صدای زیبا، قد بلند و خوش سیمایی و استعداد زیادش در حوزه بازیگری باعث شد تا او خیلی زود به عنوان بازیگر جلوی دوربین برود. 


مشکلی که با هنر حل شد


 به نوشته سایت فوتوکده ،میلاد میرزایی در دوران نوجوانی لکنت زبان داشت و تمرین های مستمر در نوجوانی به او کمک کرد در کمتر از 6 ماه لکنت زبان خود را درمان کند. او روزی 17 ساعت تمرین فن بیان می کرد و این تمرین ها باعث شد تا هم  لکنت زبانش برطرف شود و هم اینکه صدای خوبش باعث شد تا به عنوان دوبلر و گوینده فعالیت کند. 
میلاد میرزایی سه مجموعه تلویزیون استانی نقش اول را بازی کرده است و همین کارهای موفق باعث شد تا در شبکه سراسری هم مورد توجه قرار گیرد. 

میلاد میرزایی در بانوی عمارت


اولین تجربه فیلم


میلاد میرزایی بازیگری را از سال 1386 با فیلم اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر شروع کرد و بعد از آن 8 سال طول کشید تا بار دیگر جلوی دوربین برود و در فیلم ماه در جنگل بازی کند.

او دو فیلم سینمایی دیگر نیز در کارنامه خود دارد. در سال 95 در فیلم شماره 17 سهیلا بازی کرد و یک سال بعد در فیلم لایه های دروغ جلوی دوربین رفت. فیلم سینمایی لایه‌های دروغ محصول مشترک ایران و فنلاند است که در جشنواره کن بود و در آمریکا و 80 کشور دنیا اکران می‌شود و بعد در ایران هم به نمایش در‌می‌آید.

چرخ فلک، درد مشترک، فریاد در سکوت، سرزمین کهن، لایه های دروغ و رنج پنهان از دیگر کارهایی میلاد میرزایی است.

 

میلاد میرزایی، فاطمه گودرزی و فریبا متخصص در سریال شرم


کارهای تلویزیونی


میلاد میرزایی تا قبل از سریال شرم در دو سریال دیگر حضور داشت. نقش او به عنوان رشید در سریال بانوی عمارت مورد توجه قرار گرفت. هر چند این نقش در نیمه دوم سریال کنار می رود اما در قسمت های ابتدایی به دلیل رقابت عشقی که با شازده ارسلان با بازی حسام منظور دارد مورد توجه قرار می گیرد. او همچنین در سریال بیگانه ای با من نیز نقش آفرینی کرده است. 

میلاد میرزایی


سریال شرم


سریال شرم سریال دیگری است که میلاد میرزایی  در آن نقش آفرینی کرده است. این سریال با توجه به اینکه آخرین کار مرحوم سیروس گرجستانی بود و وی سر این سریال فوت کرد بسیار مورد توجه است. میلاد میرزایی یکی از نقش های اصلی سریال شرم را بازی کرده است. او نقش حسام را بازی می کند و الهام طهموری بازیگر نقش مقابل اوست. 
در سریال شرم، الهام طهموری، آشا محرابی، مرحوم سیروس گرجستانی، فریبا متخصص،فاطمه گودرزی و نیما نادری نقش آفرینی کرده اند. 

 


زندگی خصوصی


میلاد میرزایی ، هنرمند جوانی است که بسیار ورزش می کند تا اندام متناسبش را حفظ کند. او زندگی بسیار سالمی دارد، بسیار کتاب می خواند، تمرین بازیگری می کند، فیلم می بیند و موسیقی گوش می کند. او بسیار خانواده دوست است وخوش مشرب و خوش اخلاق است. از وضعیت تاهل میلاد میرزایی اطلاعاتی در دست نیست. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.