2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
بیوگرافی کامل نسرین بابایی بازیگر نقش طوبی در سریال بیگانه ای با من است

بیوگرافی کامل نسرین بابایی بازیگر نقش طوبی در سریال بیگانه ای با من است

نسرین بابایی بازیگری است که از نوجوانی پا به عرصه تئاتر گذاشت. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید.

جامعه پویا - نسرین بابایی بازیگری است که از دوران نوجوانی کار خود را آغاز کرده است و فعالیتهای او در نقش های مختلف از نسرین بابایی یک  بازیگر بسیار حرفه ای ساخته است. 


نسرین بابایی متولد سال 58 است او در سریال وارش نقش میانسالی و پیری زنی به نام وارش را بازی کرد که محور اصلی یک داستان بود و به خاطر یک عشق مثلی سختی زیادی را تحمل کرد. نسرین بابایی بازیگری را از دبیرستان آغاز کرد و در سال 76 به صورت حرفه ای در تئاتر بازیگر شد. 
نسرین بابایی بازی در سریال هایی چون خانه ای روی تپه ، گذر از رنج ها ، کوبار و محکومین را در کارنامه هنری اش دارد.

 


فیلم سینمایی لیلاج به کارگردانی داریوش یاری،ناردون به کارگردانی فریدون حسن پور ،رویاها به کارگردانی محمد علی طالبی و ناهید ساخته آیدا پناهنده از جمله کارهای سینمایی نسرین بابایی است و این بازیگر کشورمان بازی در تله فیلم پاییز ساخته مهدی بوستان پرور را در کارنامه هنری اش دارد.

نسرین بابایی بازیگر


نسرین بابایی سال ۱۳۹۳ در فیلم ناهید نیز بازی کرده است. نسرین بابایی این‌بار با آیدا پناهنده یعنی کارگردان فیلم ناهید و هنرمندانی چون ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمدزاده و میلاد حسین‌پور همکاری داشت.
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نسرین بابایی بازی در سریال کوبار بوده است. نسرین بابایی سال 1396 سریال کوبار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فریدون حسن‌پور همکاری داشته است.

نسرین بابایی در سریال وارش


نسرین بابایی از حمایت کامل خانواده‌اش برای بازیگر شدن برخورد دار است و شوهرش بسیار حمایتش می‌کند.
نسرین بابایی دختری به نام یوهانا دارد.
نسرین بابایی عامل موفقیتش را حمایت و همراهی شوهرش عنوان کرده و در مصاحبه ای گفته است: من همیشه در زندگی ام از حمایت شوهرم برخوردار بودم و او پابه پای من تلاش کرد تا من به موفقیت برسم. 

نسرین بابایی در سریال بیگانه ای با من است


از جمله بازیگرانی که با نسرین بابایی هم بازی بوده اند، ساره بیات، بیژن بنفشه خواه، نوید محمدزاده و هدایت هاشمی هستند. 
نسرین بابایی در سریال بیگانه ای با من است نیز نقش آفرینی کرده است. او در این سریال نقش طوبی را بازی کرده است. 
بیگانه ای با من است سریالی است در ژانر درام خانوادگی در این سریان شبنم قلی خانی، پوران دخت مهمین، پژمان بازغی و سامرند معروفی بازی کرده اند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.