2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

جشن تولد ماهچهره خلیلی میان اندوه دوستانش

تولد ماهچهره خلیلی هنرمندی که اوایل سال جاری براثر بیماری جانش را از دست داد. توسط دوستانش یاداوری شد. فیلمی از او را اینجا ببینید

جامعه پویا - نعیمه نظام دوست با انتشار کلیپی از هنرمند فقید ماهچهره خلیلی تولد او را جشن گرفت و هم زمان سوگواری کرد. نعیمه نظام دوست که از دوستان مرحوم ماهچهره خلیلی بود بعد از مرگ او دچار غم سنگینی شد. گوهر خیراندیش نیز با انتشار فیلمی از بازی ماه چهره خلیلی در سریال کلاه پهلوی  جشن تولد او را یاداوری کرد. گوهر خیر اندیش نوشته است: 
ماهی جانم، ماهچهره عزیز، چقدر دلم میخواست مثل پارسال بودی وشمع تولدت را فوت میکردی .نازنینم ؛ میلادت برای ما همیشه مبارک بوده و خواهد بود.
پ.ن: بخشی از بازی من و تو و بهاره کیان افشار و امیرعلی دانایی در سریال« کلاه پهلوی» به نویسندگی  و کارگردانی ضیاءالدین دری.

ماه چهره خلیلی اوایل سال جاری براثر بیماری سرطان لوزالمعهده در لندن جانش را از دست داد و در همانجا نیز دفن شد. از ماهچهره خلیلی پسری به نام پرواز برجای مانده است. پرواز اشراقی فرزند ماهچهره خلیلی و ابراهیم اشراقی است که او نیز در لندن زندگی می کند.

بیشتر بخوانید:دلنوشته تلخ و دردناک همسر ماهچهره خلیلی

بیشتر بخوانید: ماه چهره خلیلی درگذشت+بیوگرافی
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.