2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
ناگفته های حسام محمودی بازیگر نقش مسعود در سریال با خانمان

ناگفته های حسام محمودی بازیگر نقش مسعود در سریال با خانمان

حسام محمودی بازیگر نقش مسعود در سریال با خانمان از تغییراتی در این سریال گفت. اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -حسام محمودی بازیگر نقش مسعود در سریال با خانمان از تغییر در شخصیت اصلی این سریال خبر داد اما دلیل آن را بیان نکرد. 
حسام محمودی در سریال با خانمان نقش معسود را بازی می کند استاد دانشگاهی که درگیر حاشیه های خانواده تازه پیدا شده است. او می گوید قرار نبود مسعود استاد دانشگاه باشد. 

 

 به گزارش روزنامه صبا، حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون که این شب ها سریال «باخانمان» را روی آنتن شبکه سه دارد، در جواب به این سوال که کاراکتر «مسعود» در این مجموعه چگونه به او معرفی شد، اظهار کرد: من در مرحله اول که فیلمنامه را خواندم، قرار بود نقش یک طلبه را ایفا کنم اما به دلایلی این نقش تغییر کرد و مسعود تبدیل به یک استاد دانشگاه شد که معارف درس می‌داد.

حسام محمودی و افسانه بایگان در با خانمان

وی در جواب به این سوال که تا چه اندازه کاراکتر «مسعود» شبیه شخصیت خودش است، بیان کرد: یک بازیگر با تمام ویژگی‌هایی که دارد، در نقش‌های مختلف ظاهر می‌شود به عنوان مثال خود من در خانواده مذهبی بزرگ شده، در مدرسه فوق مذهبی درس خوانده و افراد مذهبی زیادی دیده‌ام. همچنین تجربه تدریس را نیز دارم و همه اینها شبیه کاراکتر «مسعود» است که من نقش آن را ایفا کردم.

حسام محمودی در با خانمان

محمودی درباره بازخورد اطرافیان و مخاطبان نسبت به ایفای نقش «مسعود» در «باخانمان» مطرح کرد: من تاکنون برخوردهای خوبی از مخاطبان گرفته‌ام و لازم است بگویم عده‌ای از مخاطبان به من گفته‌اند که ما پس از مدت‌ها تلویزیون را دنبال می‌کنیم و حالمان با این سریال خوب است.

بازیگر «باخانمان» با بیان اینکه این سریال کمدی موقعیت است، تصریح کرد: کمدی موقعیت اساسا مرحله والایی در کمدی است و به نظر من در قله قرار دارد. در کمدی موقعیت بازیگر قرار نیست بامزه باشد بلکه باید درست باشد.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.