2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

دلنوشته پراحساس احسان علیخانی برای مجید معظمی

احسامن علیخانی مجری برنامه عصرجدید دلنوشته ای پر احساس درباره مجید معظمی نوشت. اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -احسان علیخانی مجری و کارگردان برنامه عصرجدید بعد از حذف مجید معظمی و واکنش هایی که طرفداران مجید نشان دادند دلنوشته پر احساسی را برای او نوشت. 
احسان علیخانی که از ابتدای شرکت مجید معظمی در برنامه عصرجدید همیشه تلاش او و پشتکارش را ستوده است. اینبار نیز مجید معظمی را ستود و او را یک ستاره دانست. 


احسان علیخانی  بخشی از ترانه ای که مجید معظمی خوانده بود را بازنشر کرد و نوشت:

مجید عزیز و با استعداد ، خدا رو شكر كه همه توانایی و صدای تو رو دیدن و شنیدن و انشالله با مراقبت و تلاش آینده روشن و درخشانی خواهی داشت ، تصمیم سختی بود برای داوران عصر جدید كه بین رشد و ارتقا اجراها یا یك تصمیم حسی كدوم انتخاب كنن كه البته خود مجید هم انقدر فهمیده و با هوشه كه خودش انتخابش دقیقا گروه ستاره هشتم و گروه قشقایی بود ، برای ویژه برنامه اعلام نتایج فینال این فصل یك اجرای ویژه به مجید میدیم كه باز از حضورش كیف كنیم .

بیشتر ببینید: سکانسی از عصرجدید؛ لحظه تلخ حذف مجید معظمی از عصرجدید

بیشتر ببینید: ببینید؛ آهنگ عاشقانه مجید معظمی در نیمه نهایی عصرجدید
 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/11/30
حیف این جوان داورها هم یک آدم هستن امکان اشتباه دارن باید مجید رو انتخاب میکردن مجید که تازه اول راهه وباید بهش کمک کردصدای این پسر نوجوان بسیار عالیه وبینظیره
ناشناس 1399/11/21
مجید رو تو رو خدا برگردنین چرا حذفش کردین ..من عین بچه خودم دوستش دارم ..با آهنگاش آرامش پیدا میکنم ..ای کاش از نزدیک میتونستم ببینمش ..مجید از همه شرکت کننده ها بهتر وعالیتر بود چرا دل این بچه رو تا این حد شکستن گروه ستاره ها وقشقایی به خدا اصلا حقش نبود بیاد بالا ..آقای علیخانی و داورای عزیز این بچه خیلی امیدوار وزحمتکش وبا استعداد بود چطور دلتون اومد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.