2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
تلویزیون پخش سریال پایتخت را متوقف کرد!

تلویزیون پخش سریال پایتخت را متوقف کرد!

سریال پایتخت بدون اینکه فصل ششم آن پخش شود از تلویزیون حذف شد. جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -با اتمام فصل پنجم سریال پر مخاطب پایتخت، تلویزیون از بازپخش فصل ششم آن امتناع کرد. 


سریال پایتخت که تا کنون در 6 فصل تهیه شده و خبر رسیده فصل هفتم آن هم به زودی ساخته می شود از پخش فصل ششم سریال پایتخت امتناع کرد. فصل ششم سریال پایتخت به دلیل داشتن سکانس هایی که فیلم های پیش از انقلاب را تداعی می کرد با انتقادات تندی روبه رو شد. 


فصل ششم سریال پایتخت البته به یک چالش بین سازندگان آن و صدا و سیما تبدیل شده بود که طی آن چندین بار عوامل فیلم گفتند که حاضر نیستند دیگر ساخت این سریال را ادامه بدهند. یکی از چالش های این سریال حذف سارا و نیکا دختران دوقولوی نقی است که به دلیل انتشار چند عکس از آنها حضورشان در سریال با انتقادهایی روبه روست. هچنین حذف سکانس هایی از فصل ششم سریال پایتخت که سیاسی تلقی شده بود نیز مورد انتقاد بازیگران این سریال قرار گرفت.  


 خبرآنلاین نوشت:انتقادها به «پایتخت ۶» که حتی از درون سازمان صدا و سیما هم شنیده شد، به نظر می‌رسد باعث شده این فصل از سریال، از چشم مدیران تلویزیون بیفتد.
در حالی که شبکه آی‌فیلم، پنج فصل نخست «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم را پخش کرده است، فصل ششم این سریال را روی آنتن نمی‌برد.

روابط عمومی این شبکه اعلام کرد با پایان فصل پنجم «پایتخت»، سریال «مرد هزار چهره» با کارگردانی مهران مدیری را پخش خواهد کرد.


«مرد هزار چهره» از پنجشنبه، نهم بهمن، هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه آی‌فیلم خواهد رفت.

فصل ششم «پایتخت» که نوروز ۹۹ پخش شد، هنوز ناتمام مانده است و تکلیف ادامه ساخت آن، مشخص نیست.
 

 

دیدگاه‌ها
ریما 1399/11/10
اخه چراپخش نشه حیف نیست خداوکیلی مااینهمه پایتخت رودنبال کردیم به عشق پایتخت6حالادیگه پخش نمیشه ینی حالم گرفته شد.اههههه
ع 1399/11/09
پایتخت ۶ اصلا" خوب نبود
ناشناس 1399/11/09
چرا متوقف شد؟؟؟😭😭😭😭
رضا شیر علی پور 1399/11/09
پایتخت 6یکی از بهترین فیلم های ایران هست
Bnana 1399/11/08
😭😭😭😭😭
ناشناس 1399/11/08
خوشحالم که فصل ۶ پایتخت پخش نمیشه چون واقعا با ارزشهایی که توی ۵ فصل قبلی از یک خانواده ایرانی نشان داده بود کاملا مغایرت داشت
محمد 1399/11/08
تورا خدا سریال پایتخت را پخش کند
ناشناس 1399/11/08
عااااااااااااااااااااااااااااالی
فاطمه سادات حسینی 1399/11/08
چرا پایتخت را متوقف کردید؟😭😭😭
نیایش 1399/11/08
هووووووووووورااااااااااا پایتخت ۶ اما حیف پخش نمیشه 😭😭😭😭😭😭😭

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.