2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سلبریتی هایی که در جوانی همسرشان را از دست دادند

سلبریتی هایی که در جوانی همسرشان را از دست دادند

مرگ ابراهیم اثباتی همسر نسیم ادبی اولین مرگ همسر یک سلبریتی در جوانی نیست. مرور مرگ همسران سلبریتی ها در جوانی را اینجا ببینید

جامعه پویا -مرگ ابراهیم اثباتی همسر نسیم ادبی اولین جدایی و تنهایی تلخ هنرمندان در جوانی نیست. پیش از نسیم ادبی چندین سلبریتی دیگر در جوانی همسرانشان را از دست دادند و برخی از آنها موفق شدند به زندگی دوباره برگردند و برخی دیگر همچنان تنها زندگی می کنند. 
نسیم ادبی در 44 سالگی همسرش را از دست داد و تنها شد. آنها در سال 87 با هم ازدواج کرده بودند و آنطور که اخبار نشان می دهد ابراهیم اثباتی از 5 سال قبل دچار بیماری سرطان شده و در نهایت دوم بهمن ماه فوت کرد. 

 

نسیم ادبی و همسرش

بیشتر ببینید: خاطره نسیم ادبی درباره نحوه آشنایی با همسر مرحومش


ابراهیم اثباتی موسیقی دان نخبه ای بودکه با نسیم ادبی در تئاتر آشنا شده و با هم ازدواج کردند. 

 

 

فریبا نادری


فریبا نادری سالها قبل همسرش مسعود رسام را از دست داد. فریبا نادری وقتی که 20 ساله بود با مسعود رسام آشنا شد در آن زمان فریبا نادری بازیگر بسیار جوانی بود که در چند سریال با مسعود رسام همکار شده بود. هرچند مسعود رسام مبتلا به سرطان بود اما 5 سال بعد با فریبا نادری ازدواج کرد. عمر زندگی مشترک آنها به سه سال رسید و در نهایت مسعود رسام براثر ابتلا به سرطان فوت کرد. ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام باعث شد تا مرحوم رسام بیشتر بتواند با سرطان مبارزه کند و عمر طولانی تری داشته باشد.

فریبا نادری

 

بیشتر بخوانید: عاشقانه فریبا نادری برای دخترش

فریبا نادری بعد از فوت مسعود رسام تا8 سال ازدواج نکرد تا با همسر فعلی اش اشنا شد و ازدواج کرد حاصل ازدواج دوم او دختری به نام یارا است.

 


فریبرز عرب نیا


فریبرز عرب نیا همسرش عسل بدیعی را در سال 92 از دست داد. هرچند انها مدتی بود که از هم جدا شده بودند اما جانیار فرزند مشترکشان آنها را بهم پیوند می داد. عسل بدیعی در سن 36 سالگی بر اثر سکته مغزی جانش را از دست داد و خانواده اش اعضای بدن او را اهدا کردند. 

عسل بدیعی

 


کسانی که از عسل بدیعی عضو گرفتندهنوز با خانواده خانم بدیعی در تماس هستند. فریبرز عرب نیا مدتی است که به همراه پسرش به کانادا سفر کرده و در انجا زندگی می کند.

 


زیبا بروفه


زیبا بروفه دیگر بازیگر و سلبریتی ایرانی است که در چند سال گذشته همسرش را از دست داد. او در 40 سالگی و زمانی که پسرش هنوز 6 ماهه بود همسرش را از دست داد. همسر زیبا بروفه صدابردار بود و یکی از موفق ترین صدابردارهای سینمایی محسوب می شد. او براثر سکته قلبی جانش را از دست داد. 

زیبا بروفه و همسرش

 

بیشتر بخوانید: عاشقانه دردناک زیبا بروفه در سوگ همسرش

پیام صابری و زیبا بروفه دو سال با هم زندگی کردند و حالا زیبا بروفه مادری تنهاست و به تنهایی فرزندش را بزرگ می کند. 

 


بنیامین بهادری

بنیامین بهادری و خانواده اش

 


زندگی بنیامین بهادری نیز پر تلاطم بوده است. نسیم حشمتی و بنیامین بهادری سال 89 زندگی مشترکشان را آغاز کردند و سال 90 دخترشان بارانا متولد شد. عصر جمعه 29 آذر 1392 بنیامین بهادری و دخترش باران با اتفاقی تلخ در زندگی مواجه شدند. نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری بر اثر یک تصادف درگذشت و بنیامین بهادری و دختر دو ساله اش را تنها گذاشت.

 


بنیامین بهادری بعد از دو سال با شایلی همسر فعلی اش ازدواج کرد و آنها حالا دو پسر دارند، بارانا هم با پدرش و شایلی زندگی می کند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.